کد خبر : 1635005 | 15 شهریور 1398 ساعت 13:37 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو: در یونایتد می‌توانستم مثل فیرمینو موفق باشم

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل از هواداران پر و پا قرص روبرتو فیرمینو است ولی می‌گوید اگر به انگلیس ملحق شده بود می‌توانست به آمار 50 گل زده فیرمینو دست یابد.

ریوالدو: در یونایتد می‌توانستم مثل فیرمینو موفق باشم

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل از درخشش هموطنش روبرتو فیرمینو در لیورپول ستایش کرده و آمار 50 گل زده او برای این تیم را خارق‌العاده می‌داند. ولی ریوالدو می‌گوید او هم در دوران فوتبال خود اگر به منچستریونایتد منتقل شده بود می‌توانست در انگلیس به آمار امروز فیرمینو دست پیدا کند.

 

1399134

 

فیرمینو اولین فوتبالیست برزیلی است که موفق شده در لیگ برتر انگلیس به رکورد 50 گل زده دست پیدا کند. فیرمینو در حالی توانسته در 141 بازی به این آمار دست پیدا کند که وظیفه او بیشتر فضاسازی برای دیگر مهاجمین لیورپول است.

 

ریوالدو با تمجید از درخشش فیرمینو درباره او گفت:" روبرتو فیرمینو اولین بازیکن برزیلی‌ای شده که در لیگ برتر انگلیس به رکورد 50 گل زده دست پیدا کرده و من باید به او برای دست یافتن به این موفقیت  تبریک بگویم".

 

1406897

 

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه گفت:" فیرمینو شخصیت خارق‌العاده‌ای دارد و شم گلزنی‌اش واقعا بالا است. فیرمینو وقتی نزدیک به دروازه حریف بازی می‌کند بسیار باهوش است و حرکات عالی‌ای دارد. فیرمینو جام جهانی گذشته در تیم ملی برزیل فیکس نبود ولی معتقدم او شانس خیلی زیادی دارد که در جام جهانی 2022 برای برزیل فیکس بازی کند چون مهاجم طراز اولی است".

 

ریوالدو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" شاید من هم اگر به منچستریونایتد ملحق شده بودم فرصت آن را پیدا می‌کردم که به چنین رکوردی برسم و مثل درخشش فیرمینو در لیورپول، در یونایتد موفق عمل کنم".

 

دیدگاه‌ها