کد خبر : 1635089 | 15 شهریور 1398 ساعت 20:41 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو تساوی؛

امید ازبکستان 1 امید ایران 0؛ اولین شکست مجیدی

تیم امید ایران مقابل امید ازبکستان در دیداری خارج از خانه با یک گل مغلوب شد.

امید ازبکستان 1 امید ایران 0؛ اولین شکست مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در دیدار برابر امید ازبکستان برای سومین مرتبه روی نیمکت امیدهای ایران نشسته بود و اولین شکستش را در کسوت جدید، تجربه کرد.


امیدهای ایران در نیمه اول این مسابقه نمایش بهتری داشتند و به خصوص در دقایق پایانی فاصله ای تا به ثمر رساندن اولین گل بازی نداشتند؛ ضمن اینکه چند دقیقه پیش از تیرک محبی که در دقیقه 45 و روی یک حرکت انفرادی زده شد، بازیکنان امید ایران روی یک ارسال می توانستند به گل برسند.


امیدهای ایران در نیمه اول با ترکیب زیر راهی میدان شده بودند:


مهدى نوراللهى، امیرمهدى جانملکى، طاها شریعتى، ابوالفضل جلالى، محمد آقاجانپور، محمد خدا بنده لو، امید نورافکن، امیرحسین حسین زاده، امیر روستایى، محمد محبى و یونس دلفى.

 

در نیمه دوم اما شرایط کاملا متفاوت بود و این تیم میزبان بود که توانست بر توپ و میدان مسلط شود و شاگردان مجیدی بیشتر به دنبال توپ می دویدند.


در این نیمه دو دقیقه پیش از اینکه جسور یاخاشیبوف در دقیقه 57 گل اول بازی را برای میزبان ثبت کند، دلفی و حسین زاده از زمین مسابقه توسط مجیدی خارج شدند و قائدی و خرم الحسینی به عنوان جایگزین وارد زمین شدند.


همچنین در دقیقه 71 رضا جبیره مهاجم صنعت نفت آبادان جایگزین امیر روستایی شد و محمدمهدی مهدی خانی نیز یکی دیگر از تعویضی های تیم بود. در ادامه و در دقیقه 87 خرم الحسینی به دلیل مصدومیت در دقیقه 87 جای خود را به محمدرضا آزادی مهاجم تراکتور داد.


با وجود تعویض هایی که مجیدی برای کنترل شرایط بازی و تغییر نتیجه داشت، تیم امید ایران نمایش امیدوارکننده ای در سومین تجربه حضور مجیدی روی نیمکت، ارائه نداد و شاگردان او در نیمه دوم حتی چند بار هم روی ضدحملات حریف غافلگیر شدند.


تیم امید ایران روز 18 شهریور ماه (دوشنبه) دومین دیدار دوستانه برابر امیدهای ازبکستان را برگزار می کند.

دیدگاه‌ها