کد خبر : 1635125 | 16 شهریور 1398 ساعت 02:13 | 225.9K بازدید | 0 دیدگاه

تایید خبر نگران کننده توسط رئیس باشگاه بارسلونا

بارتومئو: مسی می تواند سال آینده از بارسا برود

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه با تلویزیون این باشگاه تایید کرد که لیونل مسی می تواند در تابستان آینده این باشگاه را ترک کند.

بارتومئو: مسی می تواند سال آینده از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی نشریه ال پائیس فاش کرد براساس بندی که در قرارداد مسی با بارسا وجود دارد، او می تواند در پایان هر فصل از این باشگاه جدا شود؛ مسئله ای که نگرانی هواداران این باشگاه را به همراه داشت. اکنون بارتومئو تایید کرد که ستاره آرژانتینی ممکن است در تابستان 2020 نوکمپ را ترک کند.

او به بارسا تی وی گفت:" مسی دو سال پیش قرارداد جدیدی امضا کرد و برای چهار سال قراردادش را تمدید کرد. او پیش از فصل 21-2020 می تواند بارسا را ترک کند، از فوتبال بازنشسته شود یا هرجایی که دوست دارد بازی کند.

اینیستا، ژاوی و پویول هم این بند را در قراردادشان داشتند. در مورد آن بازیکنان و همین طور مسی ما نگرانی ای نداشتیم. من تردید دارم که او بخواهد برای باشگاه دیگری بازی کند اما او این آزادی را در مورد آینده اش دارد. او هوادار سرسخت بارساست و من تردیدی ندارم که او می خواهد تا سال 2021 به بازی برای بارسا ادامه بدهد و ما امیدواریم که یک سال بعد هم شرایط همین باشد."

 

1432179

 

بارسلونا در این تابستان تلاش زیادی برای خرید نیمار انجام داد و حتی تا آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، احتمال بازگشت این ستاره برزیلی به بارسا وجود داشت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

اما بارتومئو تاکید کرد که این باشگاه در تابستان 2020 بار دیگر برای خرید نیمار اقدام خواهد کرد:" در بازار نقل و انتقالات زمستانی، او گزینه ما نیست. برنامه ریزی برای فصل آینده در ژانویه و فوریه صورت می گیرد. آن زمان بار دیگر در مورد موضوع انتقال نیمار صحبت می کنیم. اما اگر باز هم پی اس جی چنین مبلغ بالایی بخواهد...

ما شنیدیم که نیمار می خواهد پی اس جی را ترک کند و زمانی رسید که لئوناردو درها را برای انتقال باز کرد- برای سایر باشگاه ها هم. ما نتوانستیم این معامله را انجام بدهیم زیرا نمی توانستیم درخواست پی اس جی را برآورده کنیم.

 

1432614

 

خرید نیمار یک تصمیم ورزشی است. وقتی نیمار در بازار بود، آبیدال، پلانس و والورده، تیم فنی باشگاه، به ما گفتند که باید برای خرید او اقدام کنیم."

گفته می شد بارسا آماده است تا بازیکنانی مانند راکیتیچ، دمبله، تودیبو و کوتینیو را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال نیمار، به پاری سن ژرمن واگذار کند اما والورده در این مورد گفت:" بارسا هیچ وقت نامی را اعلام نکرد. آنها بازیکنانی بودند که از سوی پی اس جی مطرح می شدند. ما نمی توانستیم خواسته آنها را برآورده کنیم."

دیدگاه‌ها