کد خبر : 1635134 | 16 شهریور 1398 ساعت 09:38 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: نیمار فراتر از انتظارم ظاهر شد

تیته، سرمربی برزیل بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل کلمبیا گفت از عملکرد نیمار در این بازی غافلگیر شده و نمایش نیمار را فراتر از حد انتظار توصیف کرد.

تیته: نیمار فراتر از انتظارم ظاهر شد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره بزرگ برزیل بعد از سه ماه دوری از میادین فوتبال ساعاتی قبل در جریان بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل کلمبیا با دادن یک پاس گل و به ثمر رساندن یک گل نمایش بسیار موفقی داشت. تیته، سرمربی سلسائو در پایان بازی گفت از عملکرد نیمار غافلگیر شده و قصد داشته او را در شروع نیمه دوم تعویض کند اما وقتی نمایش عالی او را دیده نیمار را 90 دقیقه در زمین نگه داشته.

 

1432625

 

تیته بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بله، نیمار فراتر از انتظار من بود. ما قبل از بازی قرار گذاشته بودیم که در نیمه اول عملکرد او را زیر نظر بگیریم و اگر دیدیم او تحت فشار است در شروع نیمه دوم تعویضش کنیم. ولی هر چه زمان بازی گذشت دیدیم او دارد عالی کار می‌کند. برای همین است که می‌گویم نیمار من را غافلگیر و متعجب کرد".

 

سرمربی برزیل در ادامه صحبت‌هایش گفت:" نیمار از ده روز پیش آماده بازی کردن بود. او در این بازی نشان داد که چقدر جدی و سرسختانه تمرین می‌کند. من معتقدم یک ورزشکار سطح بالا باید همانطور که نیمار تمرین می‌کند، تمرین کرده و آماده شود. کل تیم ما این  خاصیت را دارد و بچه‌های ما این  را در بازی امروز نشان دادند. حالا چالش نیمار بازی بعدی او است چون کسی که بعد از مدت طولانی مصدومیت به میادین برمی‌گردد معمولا بازی‌های دوم برایش از نظر بدنی دشوارتر است".

 

دیدگاه‌ها