کد خبر : 1635220 | 16 شهریور 1398 ساعت 15:40 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

دکو:

سیمئونه یک هدیه بزرگ برای ژوائو فلیکس است

ستاره پرتغالی سابق بارسلونا معتقد است ژوائو فلیکس با پیوستن به اتلتیکو بهترین انتخاب را داشته است.

سیمئونه یک هدیه بزرگ برای ژوائو فلیکس است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو تابستان امسال با 126 میلیون یورو ژوائو فلیکس را از بنفیکا به خدمت گرفت. صرف چنین هزینه بالایی برای جذب یک بازیکن 19 ساله بسیاری را متحیر کرد. خیلی ها گمان می کردند فلیکس راهی یکی از دو تیم رئال یا بارسا شود اما او در نهایت ترجیح داد به سومین تیم بزرگ فوتبال اسپانیا ملحق شود. فلیکس شروع تقریبا خوبی هم در اتلتیکو داشته و توانسته یک گل در لالیگا به ثمر برساند و یک پنالتی هم بگیرد. به خصوص نمایش های او در بازی های پیش فصل اتلتیکو چشم نواز بود.

 

 

1427653

 

 

دکو هموطن ژوائو معتقد است که او انتخاب کاملا درستی داشته است:« اتلتیکو انتخاب درستی برای ژوائو بود. اتلتیکو در سال های اخیر به یکی از بهترین های اروپا تبدیل شده و هزینه بالایی نیز صرف ساختن چنین تیمی شده است. آنها از یک مدیریت خوب بهره می برند و دیگو سیمئونه نیز به عنوان مربی به خوبی توانسته تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد کند. باشگاه یک رئیس جاه طلب و خوش فکر مثل سرزو دارد و همه چیز در اتلتیکو خوب و با برنامه پیش می رود.

از نظر من، دیگو سیمئونه هدیه بزرگی برای ژوائو فلیکس است. او الان در یکی از بهترین لیگ های دنیا و زیر نظر مربی ای کار می کند که چیزهای زیادی به وی یاد خواهد داد.»

 

 

1431460

 

 

دیدگاه‌ها