کد خبر : 1635374 | 17 شهریور 1398 ساعت 12:58 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

او بعد از هنگ کنگ با پرسپولیس تمدید می کند

انصاری فرد: بیرانوند در کمیته انضباطی مشکلی ندارد

بعد از انتشار ویدیویی از علیرضا بیرانوند مدیرعامل باشگاه تراکتور عنوان کرد که از دروازه بان پرسپولیس شکایت کرده است.

انصاری فرد: بیرانوند در کمیته انضباطی مشکلی ندارد

به گزارش" ورزش سه" محمدرضا زنوزی روزجمعه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که این باشگاه از علیرضا بیرانوند به خاطر حرکاتش در بازی هفته دوم برابر تراکتور شکایت کرده است . محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس امروز در گفت و گویی که با رادیو داشت در این ارتباط گفت:« قصد ندارم جواب کسی را بدهم. این قضیه تمام شده است و گزارشی هم از داور و مراجع رسمی اعلام نشده است. مشکلی هم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وجود ندارد.»


او همچنین با تاکید براینکه دروازه بان ملی پوش تیمش کاری انجام نداده گفت:« مورد خاصی از بیرانوند ندیدیم، حتی او بزرگوارانه عذرخواهی کرد. بنابراین وقتی یک شخصی عذرخواهی می‌کند دیگر دامن زدن به این مسائل درست نیست. بیرانوند با وجود توهین‌هایی که در تبریز به او شد، خویشتنداری کرد. امیدواریم که فضای ورزش دوستانه باشد و به این حاشیه‌ها دامن زده نشود.»


اما یکی از موارد دیگر درباره دروازه بان پرسپولیس ماجرای تمدیدقرار داد و خبری است که درباره بندفسخ او وجود دارد که انصاری فرد در این باره گفت:«هنوز قرارداد جدید بیرانوند امضا نشده است، ولی با او تفاهم کردیم و بند 700 هزار دلاری فسخ قرارداد پابرجاست. ان‌شاءالله بعد از بازگشت بیرانوند از هنگ‌کنگ قرارداد جدید او هم امضا خواهد شد.»

دیدگاه‌ها