کد خبر : 1635415 | 17 شهریور 1398 ساعت 15:07 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

جاه طلبی در تیم ما وجود دارد

تاوارز: به دنبال اتفاقات بزرگی در لیگ ایران هستیم

جفرسون تاوارز داسیلوا مهاجم برزیلی گل گهر سیرجان را تیمی در حال تکامل می بیند که به زودی به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت.

تاوارز: به دنبال اتفاقات بزرگی در لیگ ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه" تاوارز مهاجم برزیلی گل گهر سیرجان که در نقل و انتقالات تابستانی راهی این تیم شد در دیدار با سایپا در دقایق پایانی به میدان رفت. حال این مهاجم پاسخگوی سوالات ما درباره شرایط گل گهر و خودش در ایران بود که به شرح زیر است:

 

*بالاخره با گل گهر به توافق رسیدید و برای این تیم بازی کردید


بله ، بسیار خوشحالم که پیراهن گل گهر را پوشیدم و این باشگاه را در این لحظه تاریخی در یک هدف بزرگ همراهی کردم و امیدوارم در کنار هم تیمی هایم تاریخ سازی کنیم.

 

*در مدت کوتاهی که در ایران هستید کیفیت فوتبال ایران را چگونه دیدید؟


در لیگ برتر فوتبالی با سطح بالا و قدرت بدنی زیاد می‌بینیم‌ و بازیکنان با تکنیک و کیفیت عالی همراه هستند. به همین دلیل ایران برای کیفیت خوب فوتبال خود است که چند بار در جام جهانی حاضر بوده است.

 

1432907

 

*برای آمدن به ایران با کسی مشورت کردید؟


بله، من همبازی هایی داشتم که از ایران شناخت داشتند. آنها به من گفتند که کشور شما یک کشور خارق العاده و مردمی است که با فوتبال زندگی می کنند ، طرفداران زیادی در ورزشگاه هستند و من  شگفت زده شدم.

 

*دیدگاه شما نسبت به ایران چگونه است؟


متاسفانه برخی رسانه ها تصویر منفی از ایران ارائه کرده اند اما  امروز که من در اینجا زندگی می کنم و می بینم که این چیزی نیست که رسانه ها درباره ایران صحبت می کنند ، اینجا یک کشور زیبا و مدرن است که مردم خونگرم دارد. من اینجا بسیار خوشحالم و نمی خواهم به برزیل برگردم بلکه می خواهم اینجا بازی کنم. می خواهم سالها اینجا باشم و با خانواده ام اینجا زندگی کنم.

 

*هواداران گل گهر منتظر گلزنی شما هستند. فکر می‌کنید چه زمانی بتوانید برای تیم گلزنی کنید؟


امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد ، من هم علاقمندم که در بازی بعدی این اتفاق بیفتد. هر روز دقیق و با تمرکز کار می کنم تا بهترین تلاش خود را در این زمینه کنم و هر بار با سبک جدید فوتبال اینجا سازگار شوم.

 

*فکر می‌کنید گل گهر در این فصل چه عملکردی خواهد داشت؟


ما با جاه طلبی برای پیروزی وارد رقابت می شویم ، باید بزرگ فکر کنیم و به دنبال چیزهای بزرگ باشیم. من مطمئن هستم که ما در این فصل به یک موفقیت خوب دست خواهیم یافت زیرا تیم ما با هر بازی در حال تکامل است و یک هدف برای دستیابی داریم.

 

1432905

 

*نقش بگوویچ به عنوان سرمربی تیم را در گل گهر چگونه ارزیابی می کنید؟


او یک مربی فوق العاده با یک استراژی پیروز است، جایی که فوتبال ایران را به خوبی می شناسد ، همیشه سعی می کند با ما بازیکنان صحبت کند و به دنبال بهترین ها باشد. من از اعتمادی که به من داشته بسیار خوشحالم ، امیدوارم با به ثمر رساندن گل و بازی های عالی جواب این اعتماد را بدهم.

 

*از حضور در باشگاه گل گهر راضی هستید؟


امروز بهترین تیمی که با آنها بهترین رابطه را دارم گل گهر است ، این باشگاه بود که درها را برای من باز کرد و من از آنها بسیار سپاسگزارم.

 

*تفاوت فوتبال ایران و برزیل را در چه فاکتورهایی می بینید؟


لیگ ایران با برزیل متفاوت است زیرا در برزیل فضای بیشتری برای بازی و کار با توپ دارید. همانطور که همه جا سبک بازی خود را دارد ، لیگ ایران نیز بازیکنان فضا را برای بازی و چرخش به شما نمی دهند ، بنابراین این یک چالش جدید در فوتبال حرفه ای من است که باید هرچه سریعتر با آن سازگار شوم.

دیدگاه‌ها