کد خبر : 1635699 | 19 شهریور 1398 ساعت 18:42 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوش بینی بارسلونا به شرایط لیونل مسی و سوارز

ستاره های بارسلونا کم کم شرایط بازی کردن در هفته های آتی را پیدا می کنند.

خوش بینی بارسلونا به شرایط لیونل مسی و سوارز

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ابتدای هفته بعد و در دیداری دشوار، در استادیوم نوکمپ پذیرای والنسیا خواهد بود و بازیکنان این تیم بعد از به پایان رسیدن تعطیلات بازی های ملی به اردوی بلوگرانا بازگشته اند.

 

هنوز مشخص نیست که لیونل مسی و لوییس سوارز، دو عنصر مهم و تاثیرگذار هجومی بارسلونا قادر به همراهی آبی اناری ها در دیدار مقابل والنسیا خواهند بود یا خیر. لوییس سوارز در هفته اول و در دیدار مقابل بیلبائو مصدوم شد و لیونل مسی نیز هنوز این فصل فرصت بازی کردن در لالیگا برای بارسلونا را پیدا نکرده است.

 

1433266

 

امروز هم مسی و هم سوارز در تمرینات حضور یافتند، اما در کارهای گروهی شرکت نکرده و به طور جداگانه به تمرین پرداختند. نشریه مارکا مدعی شد هر دو ستاره بارسلونا دوران ریکاوری موفق را پشت سر گذاشته اند و در صورت ارائه واکنش خوب به تمرینات در روزهای آتی، می توانند در دیدار مقابل والنسیا بازی کنند.

 

بارسلونا بدون حضور لیونل مسی و لوییس سوارز در سه بازی ابتدایی خود در لالیگا هرگز عملکرد خوبی نداشت و تنها از سه بازی اول موفق به کسب چهار امتیاز شد تا فاصله آنها در همین ابتدای فصل با اتلتیکومادرید صدر جدولی به نه امتیاز افزایش یابد. البته شرایط در اردوی رقیب دیرینه بارسلونا نیز چندان مساعد نیست و رئال مادرید نیز بعد از سه هفته موفق به کسب پنج امتیاز تا اینجای فصل شده است.

دیدگاه‌ها