کد خبر : 1635829 | 20 شهریور 1398 ساعت 15:01 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت و مارکا

مسی بازی با والنسیا را هم از دست داد

دو نشریه معتبر اسپانیایی امروز ادعا کردند که لیونل مسی نمی تواند به موقع خود را به بازی برابر والنسیا در هفته چهارم لالیگا برساند.

مسی بازی با والنسیا را هم از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله سه روز تا بازی حساس مقابل والنسیا، لیونل مسی همچنان نتوانسته در تمرین گروهی بارسا شرکت کند. او که در اولین تمرین پیش فصل دچار مصدومیت شد و نتوانست با کاروان بارسا راهی تور آمریکا شود، بازی هفته اول برابر بیلبائو که به شکست 1-0 بارسا ختم شد را از دست داد. در حالی که همه چیز مهیای حضور او برای بازی با بتیس بود، مسی بازهم در جریان تمرین مصدوم شد و بازگشت او به تاخیر افتاد.

فوق ستاره آرژانتینی در بازی هفته سوم مقابل اوساسونا نیز غایب بود و در وقفه بازی های ملی زیر نظر پزشکان تلاش داشت تا بتواند به بازی شنبه مقابل والنسیا برسد اما او دیروز هم نتوانست در تمرین گروهی حاضر شود و امروز اسپورت و مارکا گزارش دادند که مسی با توصیه پزشکان قصد ندارد ریسک کند و شنبه هم به میدان نخواهد رفت.

 

 

1424188

 

 

بارسا روز دوشنبه به آلمان خواهد رفت و یک روز بعد در اولین هفته لیگ قهرمانان باید به مصاف بروسیا دورتموند برود. مسی ممکن است در فهرست بارسا برای این بازی قرار بگیرد اما اگر بازهم این اتفاق رخ ندهد، باید منتظر بازگشت او در بازی شنبه دو هفته بعد برابر گرانادا باشیم.

مصدومیت عضلانی پای راست مسی به قدری حساس است که تیم پزشکی بارسا حاضر نیست هیچ ریسکی در مورد او را بپذیرد و به همین دلیل دوست داران بارسا برای دیدن بازی های فوق ستاره محبوب خود، هنوز باید صبوری کنند.

دیدگاه‌ها