کد خبر : 1635865 | 20 شهریور 1398 ساعت 17:40 | 151.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلمبیا جادو ندارد

انتقاد والدراما از کی‌روش؛ شماره ده تیم ملی کو؟

کارلوس کی روش قصد دارد تا ذات فوتبال کلمبیا را تغییر داده و سبک بازی متفاوتی را جایگزین کند. این شروع انتقادات اسطوره فوتبال کلمبیا از مرد پرتغالی است.

انتقاد والدراما از کی‌روش؛ شماره ده تیم ملی کو؟

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش که از سال گذشته هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفت، حالا یک منتقد جدید در فوتبال این کشور دارد. کارلوس والدراما کاپیتان سابق و اسطوره کلمبیا پس از ناکامی این تیم در کوپا آمه ریکا و تساوی در بازی دوستانه مقابل برزیل به کی روش تاخت.

والدراما سال ها کاپیتان کلمبیا بود و در قلب خط میانی این تیم رهبری مقتدر نشان می داد. از چند سال گذشته خامس رودریگز به عنوان بازیکن شماره 10 و رهبر تری کلور در خط میانی به خوبی جای او را پر کرده و بسیاری معتقدند که سال ها پس از خداحافظی والدراما حالا کلمبیا بازیکنی در حد و اندازه های او در مرکز زمین و فاز تهاجمی دارد.

 

 

1432457

 

 

والدراما اما معتقد است که کی روش با تاکتیک های جدیدش قصد دارد ذات فوتبال کلمبیا را تغییر داده و یک سبک جدید را جانشین کند که احتمالا به کار فوتبال این کشور نمی آید. او می گوید که کی روش به بازیکنان پست 10 و به یک بازی ساز و هافبک تهاجمی پشت مهاجمان اعتقادی ندارد. سیستم مورد علاقه کی روش برای کلمبیا 3-3-4 است بدون یک بازیکن شماره 10 تخصصی. 

او برای دو بازی دوستانه اخیر با وجود مصدومیت خامس و کینته رو ترجیح داد ادوین کاردونا را هم که سبک بازی مشابهی دارد دعوت نکند و این قضیه انتقاداتی را علیه او به دنبال داشته است.

 

 

1433493

 

 

والدراما در این رابطه گفت:« کی روش سبک بازی کلمبیا را تغییر داده است و از هر نظر که تصور بکنید، جای خالی یک شماره 10 در کلمبیا حس می شود. بازیکنی با تفکر جادویی که بتواند تفاوت ها را رقم بزند. من همیشه گفته ام که برای رسیدن به گل، به جادوی چنین بازیکنانی نیاز است. شماره 10 نباید هرگز از کلمبیا حذف شود ولی هر مربی دیدگاه خاص خود را دارد و باید به آن احترام گذاشت. الان کلمبیا بازیکن جادویی در خود ندارد. یازده نفر حمله می کنند و یازده نفر هم دفاع می کنند.»

 

والدراما ادامه داد:« برابر شیلی(کوپا آمه ریکا) ما تیم باطراوتی نبودیم و از جادوی شماره 10 بی بهره بودیم اما شیلی با داشتن ویدال و الکسیس سانچس توانست تفاوت ها را رقم بزند. ببینیم وقتی خامس و کینته رو بر می گردند، کی روش چه استفاده ای از آنها خواهد کرد و یا چه بهانه ای برای عدم استفاده از آنها خواهد داشت. از نظر من، این دو باید باهم در زمین حضور داشته باشند و این یک راه درست برای رسیدن به پیروزی است. هر دو می توانند در هر بازی جادو کنند و به تیم شادابی ببخشند.»

 

 

Image result for james quintero

 

دیدگاه‌ها