کد خبر : 1635882 | 20 شهریور 1398 ساعت 18:48 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

۳۰۰ امضا برای بازگرداندن سعید ملایی به ایران

تعدادی از پیشکسوتان و اهالی جودو در نامه ای خواستار بازگشت سعید ملایی به ایران شدند.

۳۰۰ امضا برای بازگرداندن سعید ملایی به ایران

به گزارش "ورزش سه"، سعید ملایی که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۹ ژاپن به جای بازگشت به ایران به آلمان رفت، گویا تصمیمی برای بازگشت به تهران ندارد. او در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده می خواهد به صورت مستقل و احتمالا زیر پرچم IOC در المپیک ۲۰۲۰ حاضر شود، اما هنوز مسئولان ورزش و اهالی جودو راه را برای بازگشت این جودوکار هموار می دانند.


اخیرا حدود ۳۰۰ تن از پیشکسوتان، مربیان، داوران، روسای هیات‌ها و دیگر اهالی جودو در نامه‌ای خواستار بازگشت سعید ملایی به ایران شدند تا او بتواند با پرچم ایران در المپیک برای نخستین بار مدال آوری کند.
در این نامه آمده است:


«به استحضار می رساند، علی رغم اتفاقات سازمان یافته اخیر، علیه فدراسیون جودو و فتنه گری جدید، ما پیشکسوتان، مربیان، داوران، روسای هیئت‌های جودو استان ها، حمایت قاطع خود را از تصمیمات فدراسیون جودو، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اعلام می داریم و افتخارات قهرمان ارزنده کشورمان، سعید ملایی عزیز را ارج نهاده و اعلام می داریم آغوش جامعه ورزش و عموم مسئولین و هموطنان عزیز به ویژه خانواده بزرگ جودو کشور برای بازگشت این قهرمان پرافتخار همواره باز است و امیدواریم، اولین مدال المپیک جودو ایران برای سعید ملایی عزیز  باشد.»

دیدگاه‌ها