کد خبر : 1635961 | 21 شهریور 1398 ساعت 12:50 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

اهل شاخه: برای برد به مصاف پرسپولیس می رویم

مدافع تیم صنعت نفت می گوید حضور بختیار رحمانی در تیمشان‌ می تواند بسیار به وضعیتشان کمک کند و موفق تر از قبل باشند.

به گزارش ورزش سه، محمد اهل شاخه مدافع اهوازی تیم صنعت نفت در گفت و گو با خبرنگار ما درباره عملکردش در دو بازی اخیر تیمش گفت: خداراشکر در دو بازی اول عملکرد خوبی داشتم اما سعی می کنم از این هم بهتر بشوم و برای تیمم مثمر ثمر باشم. شرایطم نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده، سال گذشته دوران بعد از مصدومیتم بود اما اکنون قصد دارم روز به روز بهتر شوم و به هدف هایم برسم.

 

مدافع صنعت نفت درباره بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در هفته آینده نیز گفت: قطعا بازی سختی است اما ما انگیزه زیادی داریم که در این دیدار نتیجه بگیریم، پرسپولیس هم بازی قبلی را باخته و برای جبران به میدان می آید. با این وجود ما برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت و انشالله با سه امتیاز برخواهیم گشت.

 

اهل شاخه در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره درصد پرداختی باشگاه گفت: متاسفانه هنوز هیچی دریافت نکرده ایم اما مسئولین باشگاه در تلاش هستند تا مبلغی از قرارداد را به ما بدهند و انشالله که تاقبل یا بعد از بازی با پرسپولیس این اتفاق بیفتد.

 

وی درباره حضور بختیار رحمانی در تیم صنعت نیز گفت: بختیار بازیکن بزرگی است، او کاپیتان تیمی بوده که قهرمان لیگ برتر شده و بسیار می تواند به ما کمک کند، انشالله با حضور بختیار تیم از وضعیت کنونی بهتر بشود و نسبت به شرایط کنونی، بتوانیم در جدول وضعیت بهتری داشته باشیم. در آخر نیز از هواداران خونگرم و پرشورمان‌ می خواهم که همراهمان باشند تا در کنار آنها بتوانیم نتایج خوبی بدست بیاوریم.

 

1429144

دیدگاه‌ها