کد خبر : 1636101 | 22 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

آمار جدید پوگبا منتقدین او را شرمنده کرد

با وجود انتقادها از پل پوگبا در انگلیس، آمار نشان می‌دهد او در فصل جاری برای این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و بهترین توپ‌گیر اروپا بوده است.

آمار جدید پوگبا منتقدین او را شرمنده کرد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اول فصل جدید لیگ برتر پل پوگبا، ستاره فرانسوی ناراضی این تیم با انتقادهای بسیاری مواجه بوده است. اما حالا با انتشار آماری از بازی‌های انجام شده در چند هفته اول فصل جدید این لیگ مشخص شده که پوگبا نه تنها نمایش‌های ضعیفی نداشته بلکه در یک‌سوم میانی بهترین توپ‌گیر اروپا بوده است.

 

1433755

 

پوگبا در یک‌سوم میانی منچستریونایتد 27 بار توپگیری کرده و این آمار او از همه بازیکنان پنج لیگ بزرگ اروپایی بالاتر است. رتبه‌های بعد از پوگبا به جورجینیو با 26 توپ‌گیری و جفرسون لرما با 23 توپ‌گیری تعلق گرفته است.

 

اما برتری پوگبا تنها به میانه زمین محدود نمی‌شود. در آمار توپ‌گیری در تمام نقاط زمین هم تنها جفرسون لرما عملکرد بهتری از پوگبا داشته. لرما با 41 توپ‌گیری در صدر فهرست قرار داشته و پوگبا با 40 توپ‌گیری در رتبه دوم ایستاده است.

 

یکی از انتقادات عمده از پوگبا در هفته‌های اخیر این بوده که او تا اینجا 90 بار توپ را از دست داده است. ولی با انتشار آمار اخیر مشخص شده که پوگبا در این هفته‌ها 380 بار با توپ تماس داشته و در تناسب این دو آمار مشخص می‌شود که او به هیچ وجه عملکرد قابل انتقادی نداشته است.

 

پوگبا از کل توپهایی که در اختیار داشته در 23.7 درصد موارد توپ را از دست داده و این درحالی است که این آمار برای کوین دی‌بروین 26 درصد، برای روبرتو فیرمینو 27 درصد و برای محمد صلاح 34 درصد بوده است.

 

دیدگاه‌ها