کد خبر : 1636131 | 22 شهریور 1398 ساعت 16:45 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ساری به نیمکت یووه از دیدار با فیورنتینا

خبرگزاری اسکای مدعی شد مائوریتزیو ساری از بازی مقابل فیورنتینا روی نیمکت یوونتوس حضور خواهد داشت.

بازگشت ساری به نیمکت یووه از دیدار با فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری سرمربی ایتالیایی یووه پس از تنها یک سال حضور روی نیمکت چلسی و قهرمانی با این تیم در لیگ اروپا دوباره به کشورش بازگشت و پس از ناپولی این بار هدایت بانوی پیر را بر عهده گرفت.

اما این مربی باتجربه حدود یک ماه پیش به طور ناگهانی دچار بیماری ذات الریه شد؛ بیماری که در ابتدا به نظر نمی رسید آن قدر جدی باشد که مشکلی برای حضور او روی نیمکت یوونتوس ایجاد کند اما پس از گذشت چند روز از این اتفاق پزشکان اعلام کردند که او باید چند هفته ی ابتدایی سری آ را به استراحت پرداخته و از نشستن روی نیمکت امتناع کند.

 

1418916

 

همین اتفاق نیز برای او افتاد و ساری دو بازی ابتدایی بیانکونری مقابل پارما و ناپولی را از دست داد. هر چند او در بازی با ناپولی از روی سکوها نظاره گر پیروزی تیمش بود. 
حالا اما با گذشت دو هفته از مسابقات سری آ خبرگزاری اسکای ایتالیا در گزارشی اعلام کرد که بیماری ساری به طور کامل بهبود یافته و هیچ خطری او را تهدید نمی کند، در نتیجه می‌تواند از همین هفته و در بازی مقابل فیورنتینا روی نیمکت بنشیند و تیمش را از کنار زمین هدایت کند.

یوونتوس در دو هفته ابتدایی سری آ موفق شد با نتایج 1-0 و 4-3، پارما و ناپولی را شکست بدهد و اکنون تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اینتر و تورینو، در رتبه سوم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها