کد خبر : 1636190 | 22 شهریور 1398 ساعت 20:43 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد و اخبار بد به هواداران چلسی در مورد کانته

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی خبر از غیبت انگولو کانته در دیدار مقابل ولورهمپتون داد.

لمپارد و اخبار بد به هواداران چلسی در مورد کانته

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن با کسب پنج امتیاز از چهار بازی نخست شرایط چندان خوبی در جدول لیگ برتر ندارند و حالا با خبر فرانک لمپارد مبنی بر غیبت هافبک فرانسوی، شرایط آنها برای غلبه بر ولورهمپتون دشوارتر از قبل شده است.

 

فرانک لمپارد گفت: "آنتونی رودیگر آماده بازی کردن است. از زمان انتقال به چلسی، رودیگر با شخصیت و کیفیت بالا اینجا بوده و حضور او برای باشگاه و تیم بسیار مهم بوده است. ما دلتنگ رودیگر بودیم، همه در مورد اینکه ترکیب چلسی چقدر جوان است صحبت می کنیم، بنابراین ما به رهبرانی در زمین احتیاج داریم و رودیگر باید مسئولیت رهبر بودن را برای ما به عهده بگیرد.

 

1433578

 

متئو کواچیچ آماده بازی کردن است، اما انگولو کانته هنوز از ناحیه زانو مشکل داشته و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفته است. ما خواهان بازگشت کانته به زمین و انجام تمرینات فیزیکی برای وی هستیم، اما فعلا برای این کار خیلی زود است و کانته به دیدار مقابل ولورهمپتون نمی رسد.

 

تعداد زیادی از بازیکنان ما راهی اردوی تیم های خود شدند و آنهایی که ماندند به استراحت و تمرین پرداختند. شما باید چند روز را برای وقت گذراندن با خانواده خود به آنها اختصاص دهید که ما این کار را در اوایل دوره استراحت انجام دادیم و با توجه به اینکه در اوایل فصل هستیم، بیشتر تمرین و کار کردیم.

 

کالوم هودسون اودوی امشب به همراه رکس جیمز برای زیر 23 سال بازی می کنند. کالوم مدتی است که با ما تمرین می کند، اما هنوز در مورد برخی موارد باید اطمینان پیدا کنیم و او باید با آمادگی کامل برای چلسی به میدان برود."

دیدگاه‌ها