کد خبر : 1636193 | 22 شهریور 1398 ساعت 20:59 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: حالا هم من خوشحالم هم گرت بیل

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید دوباره به تمجید از گرت بیل پرداخت.

زیدان: حالا هم من خوشحالم هم گرت بیل

 

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در تابستان زیزو بارها تاکید کرد خواهان جدایی گرت بیل است، اما این ستاره ولزی در نهایت در برنابئو ماندنی شد و در هفته های ابتدایی نیز عملکرد خوبی ارائه داده است. اما حالا به نظر روابط طرفین خوب شده و زیدان از مهاجم ولزی خود تعریف کرده است.

 

دیدار مقابل لوانته: "وقفه بازی های ملی کمی شرایط را دشوار می کند اما مشکلی نیست. لوانته پانزده روز فرصت تمرین کردن داشته اما ما کم کم بازیکنان خود را در اختیار داشته ایم. علاقه ای ندارم در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کنم. در دوازده روز بعدی هفت بازی پیش روی داریم و به همه بازیکنان نیاز است. نظرات و انتقادات تاثیری روی ما نمی گذارند و ما تلاش می کنیم نتایج را تغییر دهیم."

 

1430908

 

شرایط گرت بیل: "همه می دانند که چه اتفاقی در تابستان رخ داد. حالا گرت بیل و من هر دو خوشحال هستیم. اکنون باید رو به جلو حرکت کنیم، همه ما مقصر اتفاقات خوب و بد هستیم، اما ما در یک قایق قرار داریم. من همیشه گفته ام گرت بیل بازیکنی است که کیفیت چشمگیری دارد."

 

موقعیت وینیسیوس جونیور در رختکن: "او از اعتماد به نفس کامل برخوردار است و من این موضوع را تضمین می کنم. وینیسیوس 19 ساله است و مطمئنا وی آینده رئال مادرید خواهد بود. همه چیز زمان می برد و باید فرایندی طی شود که بتوان کارها را به خوبی انجام داد."

 

تعدد بازیکنان مصدوم: "همه تیم ها چنین مشکلی را دارند و رئال مادرید ملی پوشان زیادی دارد. این اتفاق هرگز متوقف نمی شود و ما به تلاش خود ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها