کد خبر : 1636194 | 22 شهریور 1398 ساعت 21:23 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: امیدوارم مسی به بازی با دورتموند برسد

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا خبر از غیبت لیونل مسی در دیدار مقابل والنسیا داد.

والورده: امیدوارم مسی به بازی با دورتموند برسد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در لالیگا در شرایطی به مصاف والنسیا در استادیوم نوکمپ خواهد رفت که همانند سه هفته قبل، لیونل مسی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. ارنستو والورده ضمن تایید این خبر ابراز امیدواری کرد مسی به دیدار اواسط هفته در لیگ قهرمانان برابر دورتموند برسد.

 

دیدار مقابل والنسیا: "آنها مربی خود را تغییر داده اند، اما این اتفاق فقط دو روز است که رخ داده و من فکر نمی کنم زمان زیادی برای تغییر زیاد وجود داشته باشد. والنسیا با روش 2-4-4 کلاسیک بازی کرده و همانطور که در فینال کوپا دل ری دیدیم در ضدحملات عملکرد خوبی دارند."

 

1431045

 

شرایط لیونل مسی: " زخم او کمی باز شد، بنابراین به ما گفته شد که باید کمی بیشتر مراقب باشیم. فکر نمی کنم زمان زیادی به بازگشت او مانده باشد اما بازی سه شنبه؟ نمی دانم، شاید کمی بیشتر. غیبت مسی خصوصا برابر تیم های دفاعی بسیار مهم است و من این موضوع را انکار نمی کنم. نمی دانم مسی به دیدار سه شنبه برابر دورتموند خواهد رسید یا خیر، اما ما شرایط را به بهترین شکل مدیریت خواهیم کرد. اگرچه غیبت لیونل مسی مهم است، اما زمانی هایی بوده که او بازی نکرده و ما پیروز شده ایم.

او بهترین بازیکن جهان است، بنابراین ما می خواهیم او هرچه زودتر برگردد اما می خواهیم با آمادگی کامل برگردد، نه اینکه برگردد و سپس چند قدم عقب تر برود.

نبودن مسی همیشه نکته قابل توجهی است اما به معنی احتمال بازی برای بازیکنان دیگر هم هست. ما مقابل بتیس این را دیدیم. می دانیم که پیدا کردن جانشین برای مسی چقدر دشوار است. ما نیاز داریم تضمین کنیم که تیم در غیاب او هم می تواند بهترین بازی را ارائه بدهد."

"

منتفی شدن خرید نیمار: "ما در مورد نیمار قبل، حین و بعد از بازار تابستانی صحبت کرده ایم و زمان آن رسیده است که این صفحه را ورق بزنیم."

دیدگاه‌ها