کد خبر : 1636333 | 23 شهریور 1398 ساعت 18:10 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوان گاسپارت:

حرف های مسی اخطاری به مدیریت بارسا بود

مدیر سابق بارسا معتقد است که حرف های مسی در مصاحبه با اسپورت هشداری بوده برای مدیریت بارسلونا اما وجود اختلاف بین دو طرف را رد کرد.

حرف های مسی اخطاری به مدیریت بارسا بود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پنجشنبه در مصاحبه با اسپورت حرف هایی زد که برخی از آن به عنوان نقطه آغاز اختلافاتش با باشگاه بارسلونا تعبیر کرده اند. او در این مصاحبه صراحتا گفت که نمی داند باشگاه بارسلونا همه تلاشش برای جذب نیمار را به خرج داده است یا خیر. مسی همچنین گفت که مطمئن نیست تیم امسال بارسلونا نسبت به فصل گذشته کیفیت بهتری داشته باشد.

او در مورد ادامه حضورش در بارسا نیز گفت که تمایلی برای ترک باشگاه ندارد ولی هدف او بردن جام های بیشتر است و دوست دارد بارسا تیمی داشته باشد برای کسب همه جام ها.

برخی معتقدند که حرف های مسی حمله مستقیم او به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا بوده و اینکه او از شرایط کنونی بارسلونا رضایت ندارد.

 

 

1433609

 

 

خوان گاسپارت رئیس بارسا بین سال های 2000 تا 2003 در مورد مصاحبه مسی گفت:« فکر نمی کنم حرف های مسی نشانه اختلاف بین او و جوزپ بارتومئو باشد. مسی کسی نیست که اینگونه بخواهد اختلافش را علنی کند اما پس از هر حرف او یک اگر وجود داشت و این نشان می دهد او نارضایتی هایی دارد و خواسته به مدیریت هشدار بدهد. در مورد وجود بند فسخ در قرارداد مسی باید بگویم که مشکلی از این بابت وجود ندارد چون این قضیه قبلا در مورد اینیستا و ژاوی هم وجود داشت و چیز جدیدی نیست.»

 

گاسپارت ادامه داد:« از نظر من اینکه مسی درخواست جذب یکی دو بازیکن از مدیریت داشته باشد هم اصلا غلط نیست. او می تواند مثل یک مدیر سابق باشگاه چنین درخواستی داشته باشد. خود من چندی پیش به بارتومئو زنگ زدم و از او خواستم برای بازگرداندن نیمار اقدام کند.»

 

 

1432515

دیدگاه‌ها