کد خبر : 1636336 | 23 شهریور 1398 ساعت 15:14 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده ترابیان و کفاشیان حساس است

دادرس: هنوز پرونده بلبلی را در استیناف ندیده ام

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف می گوید نمی تواند اطلاعاتی در مورد مراحل پرونده کفاشیان و ترابیان بدهد.

دادرس: هنوز پرونده بلبلی را در استیناف ندیده ام

به گزارش "ورزش سه"، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که چرا برخی پرونده ها در کمیته استیناف گیر می کنند و اعلام رای برای آنها طول می کشد، توضیح داد: ما باید براساس تحقیق بیشتر و عدالت بیشتر نظر بدهیم، تا حق کسی خورده نشود. یک سوال از شما می پرسم. مگر CAS (دادگاه حکمیت ورزش) جهانی نیست. یک سال است که در مورد سوپرجام رای نمی دهد، کسی اعتراض نمی کند. حالا یک پرونده به این مهمی (پرونده کفاشیان) که ما در حال تحقیق روی آن هستیم، مدام اعتراض می کنید.


دادرس سپس در پاسخ به این سوال که اختلاف دو رای زیاد است، اینگونه واکنش نشان داد: شما الان دارید پیش داوری می کنید. اتفاقا دادگاه تجدیدنظر استقلال رای دارد و باید خوشحال باشید که ما دنباله رو کسی نیستیم. استقلال رای و استقلال کمیته ها بسیار خوب است. نمی گوییم اشتباه نمی کنیم ولی سعی می کنیم عدالت را حفظ کنیم.


دادرس در پاسخ به این سوال که رای پرونده آقای ترابیان و کفاشیان در چه مرحله ای قرار دارد، بیان کرد: چون این مرحه بسیار حساس است، مورد آقای کفاشیان و ترابیان را سخنگو باید پاسخ دهد، تا خدایی ناکرده تناقضی ایجاد نشود.


سوال بعدی از دادرس در رابطه با پرونده بلبلی بود که آیا پرونده ای به دست کمیته استیناف در این زمینه رسیده است، افزود: ببینید من هنوز ندیدم، چون پرونده های زیادی از کمیته تعیین وضعیت باقی مانده است. در حال سبک کردن پرونده ها هستیم تا به نوبت به آنها رسیدگی شود.

دیدگاه‌ها