کد خبر : 1636352 | 23 شهریور 1398 ساعت 16:16 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار رسما از هواداران پی اس جی عذرخواهی کند

کریستوف دوگاری منتقد همیشگی نیمار از او خواست تا با عذرخواهی رسمی از هواداران پی اس جی با آنها آشتی کند.

نیمار رسما از هواداران پی اس جی عذرخواهی کند

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف دورگاری بار دیگر از نیمار انتقاد کرد و در رادیو مونته کارلو به ستاره برزیلی تاخت. او معتقد است که پس از اتفاقات تابستان نیمار باید رسما از هواداران پی اس جی عذرخواهی کند.

 نقل و انتقالات تابستانی پرحاشیه برای نیمار بدون نتیجه ای روشن به اتمام رسید. او که تمام تلاشش را برای جدایی از پی اس جی کرد و قصد داشت به بارسا برگردد، در نهایت وقتی متوجه شد بارسا توانایی برآورده کردن توقعات مالی بالای پی اس جی را ندارد، تصمیم گرفت که در پاریس بماند.

 

 

1433644

 

 

او مشتاق بود به بارسلونا برگردد و در این راه از مصاحبه های منفی علیه پی اس جی نیز دریغ نکرد. اخیرا مصاحبه پدر نیمار که تایید کرد پسرش در پی اس جی خوشحال نیست نیز مزید بر علت شده تا خشم هواداران بیشتر از گذشته شود.

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، در بازی امشب مقابل استراسبورگ در ورزشگاه پارک دو پرنس هواداران پی اس جی قصد دارند فضایی جهنمی برای نیمار درست کنند.

 

 

Image result for dugarry

 

 

دوگاری در این رابطه گفت:« نیمار باید از پی اس جی عذرخواهی کند. از باشگاه، هواداران و مردم پاریس. او قرار بود الگویی برای این تیم باشد ولی از این مهم بسیار بسیار دور است. عذرخواهی او یک حرکت محترمانه نسبت به باشگاه و هواداران خواهد بود. من اگر در باشگاه پی اس جی همه کاره بودم، قطعا او را واگذار می کردم. او هیچ سودی برای باشگاه ندارد.»

 

این اولین بار نیست که دوگاری از نیمار انتقاد می کند. او در طول دو سال گذشته بارها رفتارهای ستاره برزیلی در داخل و خارج از زمین را زیر سوال برده است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها