کد خبر : 1636356 | 23 شهریور 1398 ساعت 16:30 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

آتش‌بازی یک نیمه‌ای رئال؛ هشدار کریم به مسی (عکس)

رئال مادرید در بهترین نمایش خود در ماه های اخیر توانست نیمه اول بازی با لوانته را با برتری 3-0 به اتمام ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال که از سه بازی قبلی خود تنها یک برد و دو تساوی کسب کرده بود، با حداکثر انگیزه به مصاف لوانته آمده بود و با درخشش خیره کننده کریم بنزما توانست 3-0 در نیمه اول برنده راهی رختکن شود.

کریم دو گل زد و کاسیمیرو هم گل دیگر را وارد دروازه لوانته کرد. ستاره فرانسوی رئال که در سه بازی قبلی دو گل زده بود، با این دو گل فعلا تعداد گل هایش را به 4 رساند و صدرنشین گلزنان لالیگا است. کریم که فصل گذشته نیز توانست 30 گل برای رئال بزند، از همین ابتدای فصل خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان ال پیچیچی معرفی کرده و قطعا اگر مصدومیت ها اجازه بدهند، او می تواند رقیبی جدی برای سوارز و مسی باشد.

مسی در فصل جاری هنوز نتوانسته برای بارسا به میدان برود و سوارز هم تنها 45 دقیقه برابر بیلبائو در میدان بود و سپس مصدوم شد. سوارز امشب برابر والنسیا به میادین باز می گردد.

 

 

رئال مزد برتری خود را دقیقه 24 گرفت و به گل رسید. سانتر با پای چپ دنی کارواخال را کریم بنزما با ضربه سری تماشایی وارد دروازه کرد تا رئال 1-0 پیش بیفتد.

 

1434048

 

Image

 

Image

 

Image

 

 

شش دقیقه بعد کریم دبل کرد و رئال را به دومین گل رساند. این بار او با پاس دقیق خامس و از درون محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ فنی و دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا برتری رئال پررنگ تر شود.

 

Image

 

Image

 

Image

 

 

Image

 

 

دقیقه 41 نوبت به کاسیمیرو رسید تا گلزنی کند. لوکاس با پاس خود وینیسیوس را در سمت راست صاحب توپکرد و پاس عرضی او در دهانه دروازه به کاسیمیرو رسید و او هم با یک بغل پا دروازه را باز کرد تا رئال 3-0 پیش بیفتد.

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

دیدگاه‌ها