کد خبر : 1636448 | 23 شهریور 1398 ساعت 20:52 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

از آذری تشکر می‌کنم

منصوریان: دنیزلی را از خودش بیشتر بررسی کردیم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حتی تفکرات جدید آقای دنیزلی را نیز آنالیز کرده ایم.

منصوریان: دنیزلی را از خودش بیشتر بررسی کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست پیش از بازی با ذوب آهن گفت: بازی فوق العاده سخت و سنگینی خواهیم داشت زیرا تراکتور در اصفهان خواهد بود و اصفهان هم یکی از قطب های فعلی فوتبال ایران است. بازی آسانی نخواهیم داشت اما تیم جوان ذوب آهن با انگیزه خوبی برای این بازی آماده می شود. تصمیم گرفتیم که آنالیزی دقیق تر داشته باشیم و حتی در آن ها تفکرات جدید آقای دنیزلی را نیز بررسی کردیم.


وی در ادامه گفت: امیدواریم که فردا بتوانیم در این بازی سخت سربلند از فولادشهر بیرون بیاییم. اولین بار است که خود را در نیمکت دیدم و اولین دغدغه من برای فصل جدید، آشتی هواداران با ذوب آهن است؛ آن ها بازی های بزرگی ما را کمک کردند و می خواهیم که در این فصل نیز به ما کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از احسان بعیدی، سعید آذری و مجید حاج رسولی ها تشکر می کنم که در هشت ماه گذشته به ما کمک زیادی کرده اند. سه بازیکن سربازی که به ما اضافه شده اند، در بازی فردا کمک خاصی به ما نخواهند کرد و از هفته آینده رفته رفته به تیم اضافه خواهند شد و به احتمال زیاد کمک زیادی به تیم ما خواهند داشت. همینطور محمدرضا خلعتبری رفته رفته به تمرین ادامه می دهد و احتمالا از بازی با استقلال به تیم ما اضافه خواهد شد.


وی در مورد بازیکنان تیمش نیز گفت: با تمام تیممان به مسابقات می رویم و اگر این کار را نکنیم، در اواخر فصل نیمکت ضعیفی خواهیم داشت. تیم این فصل ما با برخی از جوانان بسیار خوب بسته شده است و لیستی ۲۶ نفره داریم. ۴ بازیکن غایب بازی فردا، بازیکنان با کیفیتی هستند اما در زمینه بازیکن معمولا خوش شانس نیستم اما همیشه جوانان خوبی به تیم های من اضافه شده اند که توانستیم تیم را با آن ها به فرم ایده آل برسانیم. در لیگ برتر همه بازی ها سخت است. در شش هفت بازی آینده، عملکرد بسیار سختی داریم و این چند بازی می تواند برای ما نقطه عطف باشد و همینطور ممکن است که به تیم ما آسیب بزند.


منصوریان در رابطه با مشکلات تیمش در خط دروازه گفت: اگر لیگ ما قبل از بازی های آسیایی شروع می شد، داستان محمدباقر صادقی در درون دروازه متفاوت بود و این اعتقاد کادرفنی بود که وی دروازه بان نخست تیم ذوب آهن باشد. با این حال اتفاقات لیگ قهرمانان آسیا به باقر صادقی آسیب روحی وارد کرد اما در بازی با سایپا نیز وی را از لحاظ روحی از دست دادیم. دروازه بان بعدی ما یوسف بهزادی است و دروازه بان سوم ما معراج شیخی است که باید روند فکری خود را عوض کند تا بتواند به سطح بالا برسد. دغدغه ای از بابت دروازه بان نداریم اما چیزی که از هواداران تیم می خواهم، این است که صبر و حوصله در حمایت از ما داشته باشند تا ما موفق شویم.


منصوریان در ادامه نیز به خط دفاع تیمش اشاره کرد و گفت: در خط دفاع باید گل نخوریم و گل بزنیم که استارت کار ما از بازی با پارس جنوبی بود که خط دفاعی ما با کلین شیت از بازی خارج شد. مک که مهاجم جدید ماست، یکی از بازیکنان بسیار خوبی است که داریم اما خیلی زود به مسابقات اضافه شد زیرا از مرحله آماده سازی دور بوده است. وی بازیکنی است که به ایران به عنوان یک پل نگاه می کند و همینطور به بازیکنان جوان ما کمک زیادی می کند. مک اگر به بهترین فرم خود برسد، یکی از بهترین بازیکنان لیگ خواهد بود.


منصوریان با دعوت از هواداران ذوب آهن گفت: هواداران در فصل گذشته در ورزشگاه حضور نداشتند و این چیزی نیست که از فوتبال اصفهان می شناسیم. اولین خواهشی که از مدیران باشگاه دارم، زمینه سازی برای حضور هواداران در ورزشگاه است. از همه اصفهان می خواهم که ما را در بازی بعدی تنها نگذارند.
وی در پایان ضمن تعریف و تمجید از دنیزلی گفت: دنیزلی یکی از بهترین مربیان تاریخ ترکیه است و معمولا اصول حرفه ای را بسیار خوب رعایت می کند. احتمالا وی دیر رسیده است و قصد نبودن در کنفرانس را نداشته است.

دیدگاه‌ها