کد خبر : 1636583 | 24 شهریور 1398 ساعت 11:41 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی بیرانوند صحت ندارد

واکنش های علیرضا بیرانوند به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی هم چنان ادامه دارد!

خداحافظی بیرانوند صحت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان تیم پرسپولیس که در واکنش اولیه گفته بود همین الان موبایل خود را خاموش می کند و به شهرستان می رود و فوتبال را کنار می گذارد! اینبار استوری جدیدی را بارگذاری کرده است و نوشته قانون بعضیا رو گرم می کنه و بعضیا رو می سوزونه! این جمله نشان می دهد که دروازه بان تیم ملی به رای صادره از سوی کمیته انضباطی معترض است و این حکم را ناعادلانه می داند.

 

خداحافظی از فوتبال به خاطر محرومیت یک جلسه ای و آنهم به خاطر تخلفی که در پایان بازی با تراکتور از آن سند منتشر شده است؛ البته که تصمیم منطقی به نظر نمی رسد و اطرافیان علیرضا در صحبت هایی که با او داشتند سعی کردند او را متقاعد کنند و موفق به انجام این کار هم شده اند. علیرضا قصد داشت با انتشار ویدئویی دلایل تصمیم خود را برای هواداران تیم پرسپولیس تشریح کند که به توصیه دوستان فعلا از خداحافظی منصرف شده است.

 

البته تحلیل ها در مورد حکم صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد علیرضا بیرانوند هم چنان ادامه دارد. در ماده 60 آیین نامه انضباطی آمده است بازیکنی که تماشاگران تیم حریف را تحریک می کند جدا از جریمه نقدی می بایست دست کم دو جلسه محروم شود و از سویی برای برخی جای سوال پیش آمده است تکلیف سه جلسه محرومیت تعلیقی دروازه بان تیم پرسپولیس چه می شود؟ البته این حکمی بود که از سوی کمیته اخلاق صادر شده است و شاید با حکم صادره از سوی کمیته انضباطی تداخل پیدا نکند  و نظر قانونگذار بر این باشد اگر در آتی حکم مجددی از سوی کمیته اخلاق در مورد علیرضا بیرانوند صادر شود دست کم سه جلسه محرومیت هم به آن اضافه خواهد شد.

 

علیرضا بیرانوند پیش از این هم در حاشیه بازی با پارس جنوبی با یکی از سربازان نیروی انتظامی درگیری کلامی پیدا کرد که این چالش بازتاب گسترده ای در محافل ورزشی داشت. هر چند علیرضا بیرانوند با سفر به بوشهر از سرباز مد نظر دلجویی کرد. علیرضا در جلسه کمیته انضباطی به این نکته اشاره کرد وقتی از سوی تماشاگران به بازیکن توهین می شود کمیته انضباطی باید از بازیکن دفاع کند.

 

با حکم صادره از سوی کمیته انضباطی علیرضا بیرانوند بازی با صنعت نفت را از دست داد اما می تواند در دربی 31 شهریور برای تیم پرسپولیس بازی کند.

 

1434335

 

 

1434334

 

دیدگاه‌ها