کد خبر : 1636660 | 24 شهریور 1398 ساعت 16:50 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم دوم به معنای مهاجم کاذب است

سوء برداشت از صحبت های استراماچونی!

سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان در مورد یک پست خاص در فوتبال صحبت کرد نه کیفیت فنی بازیکنانش.

سوء برداشت از صحبت های استراماچونی!

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان یک سوال مهم روبرو شد؛ اینکه استقلال در سال های گذشته به بازی با یک هافبک بازیساز عادت کرده است اما امسال بازیکنی در این پست حضور ندارد که سرمربی استقلال به این شکل به آن پاسخ داد: شما در مورد بازیکن پست 10 صحبت می کنید و در تیم ما شجاعیان این نقش را ایفا می کند. البته برای بازی با پلی میکر شما باید دو مهاجم داشته باشید، دیاباته مهاجم اول ما است ولی ما در تیم مان بازیکنی با قابلیت بازی به عنوان مهاجم دوم نداریم و بازیکنانی مثل تبریزی، کریمی و آقایی این شرایط را ندارند.

 

در واقعا منظور استراماچونی از مهاجم دوم، همان مهاجم کاذب است و او می گوید کریمی، آقایی و تبریزی قابلیت بازی در این پست را ندارند اما در بعضی از رسانه ها اینطور عنوان شد که آنها نتوانسته اند نظر سرمربی استقلال را جلب کنند.

 

در فوتبال نام مهاجم هدف سنتر فوروارد است و مهاجم دوم بازیکنی است که معمولا در کنار مهاجم هدف بازی می کند تا برای او موقعیت و فضاسازی کند.

 

البته استراماچونی توضیح می دهد که وقتی یک تیم با دو مهاجم بازی می کند نیاز است یک هافبک بازیساز پشت سر آنها بازی کند که این شرایط در استقلال وجود ندارد.

دیدگاه‌ها