کد خبر : 1636997 | 25 شهریور 1398 ساعت 19:01 | 77.1K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز آرژانتینی قبل از دربی توسط کالدرون

ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان مشخص شد

تیم پرسپولیس با چند تغییر نسبت به بازی با تراکتور به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"،‌ سرخپوشان پایتخت در حالی از دقایقی بعد به مصاف صنعت نفت می روند که گابریل کالدرون علاوه بر تغییر در نفرات خود، ‌در چینش تیمش نیز تحولاتی را رقم زده است. پرسپولیس که در دو بازی قبلی با سیستم 433 مقابل حریفان صف آرایی کرده بود،‌ امشب با دو مهاجم در زمین حاضر خواهد شد.

باتوجه به محرومیت علیرضا بیرانوند،‌ گلر دوم سرخ ها یعنی بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه قرار خواهد گرفت. او در این سال ها دروازه بان مطمئنی نشان داده و در بازی نخست لیگ نوزدهم نیز با یک کلین شیت زمینه ساز برتری خانگی پرسپولیس شد.

در خط دفاع هواداران پرسپولیس شاهد تغییرات بیشتری خواهند بود؛‌سیدجلال حسینی و محمد نادری که جزو بهترین های تیم کالدرون هستند،‌ امروز بازی را از روی نیمکت آغاز می کنند و به جای این دو،‌ محمد انصاری و محمدحسین کنعانی زادگان بازی خواهند کرد. زوج کنعانی و شجاع در حالی تشکیل می شود که احتمالا سیدجلال حسینی برای حفظ آمادگی جهت بازی حساس با استقلال،‌ از ترکیب بیرون رفته است.

 

برای اولین بار در یک بازی رسمی،‌ کالدرون خط هافبکی 4 نفره را روانه میدان خواهد کرد. احمد نوراللهی کاپیتان امروز تیم پرسپولیس خواهد بود و در نقش هافبک دفاعی بازی می کند. در سمت راست سیامک نعمتی حضور خواهد داشت و در سمت چپ بشار رسن در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود و مهدی ترابی نیز پشت مهاجم بازی می کند.

در خط حمله پرسپولیسی ها دو بازیکن را خواهند داشت؛‌ براندائو جونیور و علی علیپور توسط کالدرون در ترکیب اصلی هستند و زوج خط حمله را تشکیل می دهند.

 

 امید عالیشاه،‌ فرشاد احمدزاده،‌ وحید امیری،‌ سیدجلال حسینی و... بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس خواهند بود.

باتوجه به اینکه سرخپوشان تهرانی در این بازی به سیستم 442 بازگشته‌اند، انتظار می رود که فرم منسجم‌تری داشته اند. همچنین در خط هافبک بازیکنان شوت‌زنی چون احمد نوراللهی و سیامک نعمتی حضور دارند و امیدوارند که برای تیمشان بدرخشند.

 


ترکیب پرسپولیس:


بوژیدار رادوشوویچ
محمد انصاری
شجاع خلیل زاده
محمد کنعانی زادگان
مهدی شیری
احمد نوراللهی
بشار رسن
سیامک نعمتی
مهدی ترابی
علی علیپور
خوزه جونیور

دیدار دو تیم ساعت 19:45 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها