کد خبر : 1637017 | 25 شهریور 1398 ساعت 20:20 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره: بارسلونا با و بدون مسی قدرتمند است

لوسین فاوره، سرمربی باتجربه دورتموند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بارسلونا حاضر شد.

لوسین فاوره: بارسلونا با و بدون مسی قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فردا شب و در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا در آلمان خواهد رفت و نام لیونل مسی در فهرست بارسا برای این دیدار قرار گرفته است. اما لوسین فاوره مدعی شد بارسلونا بدون لیونل مسی نیز تیم قدرتمندی به شمار می آید.

 

لوسین فاوره گفت: ما باید 90 یا 95 دقیقه در بازی حضور داشته باشیم و بسیار متمرکز بمانیم. ما باید سعی کنیم بازی خود را ارائه داده، جسور باشیم اما همچنین باید خیلی خوب دفاع کنیم زیرا این موضوع مقابل بارسلونا بسیار مهم خواهد بود. ما از بازی مقابل بارسلونا خوشحالیم و من قبل از قرعه کشی نیز این احساس را داشتم که در گروه آنها قرار می گیریم.

 

1434807

 

بارسلونا در بازی اول برابر بیلبائو سیار خوب فشار آورد. قبل از نیمه دوم مقابل بتیس و بازی مقابل اوساسونا، شرایط برای بارسلونا دشوار شد اما آنها مقابل والنسیا بسیار خوب بازی کردند و در حال حاضر در شرایط مساعدی قرار دارند.

 

بارسلونا احتمالا بدون مسی بازی می کند، اما بدون حضور او نیز بازی کردن مقابل آنها نیز متفاوت نیست. آنها همیشه با چیدمان 3-3-4 به میدان می روند و مقابل والنسیا نیز آنسو فاتی بازیکن جوان و 16 ساله و آنتوان گریزمان بسیار خوب بازی کردند. بارسلونا با حضور لیونل مسی یا بدون حضور وی تیم بسیار خوبی به شمار می آید.

 

لوسین فاوره با اشاره به همگروهی با اینتر و اسلاویا پراگ گفت: ما در گروه سختی قرار داریم اما قطعا می توانیم به مرحله یک شانزدهم صعود کنیم. هواداران همیشه برای ما بسیار مهم هستند و نقش آنها در این بازی کلیدی خواهد بود.

 

مصدومیت نیکو شولز؟ گزینه ای برای جانشینی او وجود ندارد. ما هنوز نمی دانیم که باید چه بکنیم و فعلا باید با پزشک تیم در مورد شرایط نیکو شولز صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها