کد خبر : 1637140 | 26 شهریور 1398 ساعت 11:09 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

یووه-اتلتیکو؛ کاستا نمی‌رسد، پیانیچ در ترکیب

داگلاس کاستا، ستاره برزیلی یوونتوس به بازی مقابل اتلتیکو مادرید نخواهد رسید اما میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی این تیم، احتمالا در لیست یوونتوس برای این بازی حضور خواهد داشت.

یووه-اتلتیکو؛ کاستا نمی‌رسد، پیانیچ در ترکیب

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی فردا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت که چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. کیه لینی و دی شیلیو پیش از این غیبتشان در این بازی مشخص شده بود اما دو بازیکن دیگر این تیم، یعنی پیانیچ و کاستا نیز در بازی مقابل فیورنتینا دچار مصدومیت شدند.

 

کاستا تنها پس از هشت دقیقه بازی در مقابل فیورنتینا زمین را ترک کرده بود و پیانیچ نیز در پایان نیمه اول همان بازی به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده بود.

 

1413815

 

حال در همین رابطه باشگاه یوونتوس در بیانیه ای اعلام کرد کاستا ستاره برزیلی این تیم، باید به مدت 15 روز به ریکاوری بپردازد و قطعا بازی فردای تیمش مقابل اتلتیکو مادرید را از دست خواهد داد. بازیکنی که طی هفته های اخیر بسیار آماده نشان داده بود و توانسته بود دیبالا ستاره آرژانتینی بیانکونری را به یک نیمکت نشین محض تبدیل کند.

 

همچنین باشگاه یوونتوس در ادامه اعلام کرد مصدومیت میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی این تیم جدی نبوده و این بازیکن می تواند با صلاحدید ساری در ترکیب یووه برای بازی فردا قرار گیرد.

 

یوونتوس باید فردا و از ساعت 23:30 در یک دیدار حساس از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه وندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید برود.

 

دیدگاه‌ها