کد خبر : 1637263 | 26 شهریور 1398 ساعت 19:24 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتئوس: باید به تراشتگن حق داد

لوتار ماتئوس، ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی آلمان، در مصاحبه ای به حمایت از مارک آندره ترشتگن پرداخت.

لوتار ماتئوس: باید به تراشتگن حق داد


به گزارش "ورزش سه"، این روزها جنگ و جدل ها بین مانوئل نویر و تراشتگن به بیشترین حد خود رسیده است به شکلی که هریک از آنها خود را محق پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان می دانند. در این بین غیر از خود این دو بازیکن برخی از مربیان و اسطوره های آلمان نیز به اظهار نظر پیرامون این موضوع پرداخته اند.  در همین رابطه پس از یواخیم لوو حالا لوتار ماتئوس ستاره دهه 80 تا 90 تیم ملی آلمان به صحبت پیرامون این موضوع پرداخته است.

 

1433735


ماتئوس در گفت وگو با بیلد به حمایت قاطع از تراشتگن پرداخته و اظهار داشته:" هیچ وقت نباید به مارک به خاطر مصاحبه اش  خرده گرفت. او سال هاست در یکی  از بهترین باشگاه های دنیا بازی می کند و این که او هم اکنون به ابراز احساساتش پرداخته چیز عجیبی نیست."


از صحبت های ماتئوس می توان این موضوع را برداشت کرد که او برخلاف یواخیم لوو، تراشتگن را شایسته حضور در ترکیب تیم ملی آلمان می داند.دو دروازه بانی که شاید این  حواشی روی عملکرد آن ها در فصل جدید نیز تاثیر گذاشته و هرکدام از آن ها نتوانسته اند عملکرد فوق العاده ای برای تیم های باشگاهی خود ارائه دهند. نویر تنها در بازی با شالکه موفق به ثبت کلین شیت برای بایرن مونیخ در بوندسلیگا شده و تراشتگن نیز هیچ کلین شینی تا پایان هفته چهارم لالیگا به ثبت نرسانده است.

دیدگاه‌ها