کد خبر : 1637269 | 26 شهریور 1398 ساعت 19:46 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان کوواچ به موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد امسال تیمش اهداف بزرگی در لیگ قهرمانان دارد.

اطمینان کوواچ به موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل قبل در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل لیورپولی که در نهایت فاتح اروپا شد با لیگ قهرمانان وداع کرد. فردا شب اولین بازی بایرن مقابل ستاره سرخ بلگراد برگزار خواهد شد و نیکو کوواچ در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است.

 

دیدار برابر ستاره سرخ بلگراد: "ما بازی های ستاره سرخ را تجزیه و تحلیل کردیم و من نه تنها بازی های امسال، بلکه دیدارهای آنها در سال گذشته را نیز تماشا کردم. در خانه و در حضور هواداران آنها تیمی کاملا متفاوت هستند. اما فردا ما در خانه خود بازی خواهیم کرد و همه چیز به خودمان بستگی دارد. شانس جدیدی داریم، سال گذشته ما توسط قهرمان اروپا حذف شدیم اما حالا ابتدا می خواهیم از مرحله گروهی صعود کنیم و بعد از آن من اطمینان دارم که ما به مراحلی بالاتر نسبت به سال گذشته خواهیم رفت."

 

1431086

 

شرایط ژروم بواتنگ: "او مقابل لایپزیش بسیار خوب عمل کرده و بخشی از این تیم است. همه این فرصت را دارند که در ترکیب بایرن بازی کند، اما ما بازیکنان خوبی داریم. این اولین بازی 90 دقیقه ای بواتنگ بعد از مدت ها بود."

 

جایگزین داوید آلابا: "لوکاس هرناندز مدافع چپی است که قهرمان جام جهانی شده، اما او شرایط را متفاوت از داوید آلبا تفسیر می کند. دیویس نیز می تواند در پست دفاع چپ بازی کند اما فردا بازی ما در لیگ قهرمانان برگزار می شود و فکر می کنم قرار گرفتن در ترکیب ثابت برای او زود باشد."

 

شرایط فیلیپ کوتینیو: "این پنجمین هفته حضور کوتینیو در مونیخ است و پست مورد علاقه او شماره 10 است. اگر کوتینیو در ترکیب ثابت قرار گیرد چه از نظر هجومی و چه دفاعی با تمام توان بازی خواهد کرد."

 

احتمال بازی کردن خاوی مارتینز: "همیشه درباره بازیکنانی که بازی نمی کنند صحبت می شود، اما در گذشته صحبت در مورد بازیکنانی بود که بازی می کردند. من با بازیکنانم صحبت می کنم، اما اجازه دهید در مورد افرادی حرف بزنیم که قرار است در ترکیب قرار گیرند."

دیدگاه‌ها