کد خبر : 1637402 | 27 شهریور 1398 ساعت 12:38 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

سامانه‌های هواداری بستر خوبی برای درآمدزایی باشگاه‌ها

آینده فوتبال به اپراتورها گره خورده است

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال می‌گوید: سامانه‌های هواداری آینده روشنی در زمینه درآمدزایی برای فوتبال دارند.

آینده فوتبال به اپراتورها گره خورده است

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر "سامانه‌های هواداری" به محل درآمدی برای باشگاه‌های فوتبال ایران تبدیل شده‌اند که این سامانه‌های هواداری در زیرمجموعه صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش‌افزوده برای باشگاه‌ها درآمدزایی می‌کنند، البته در کنار باشگاه‌های فوتبال، فدراسیون‌ فوتبال و حتی فدراسیون‌های ورزشی دیگر نیز از این طریق درآمد قابل‌قبولی برای خود ایجاد کردند.

 

در همین زمینه فدراسیون فوتبال نیز در برنامه اقتصادی جدید خود، ایجاد بستر گسترده و یک‌پارچه‌ درآمدزایی برای باشگاه‌های فوتبال در نظر گرفته که یکی از بخش‌های این بستر راه‌اندازی "سامانه‌های هواداری" است. در همین راستا، سامانه این برنامه طراحی شده و یک گروه اقتصادی نیز در حال بررسی جنبه‌های مالی این سامانه هستند تا در نهایت گزارش آن را به سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ارائه دهند.

 

نقش مهم سامانه‌های هواداری در درآمدزایی باشگاه‌ها

 

صادق درودگر؛ رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ورزش سه، با بیان اینکه سامانه‌های هواداری نقش مهمی در درآمدزایی باشگاه‌ها دارند، گفت: سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درصدد ایجاد زمینه‌‌‌های درآمدزایی برای باشگاه‌های فوتبال است تا از این طریق به آن‌ها کمکی شود.

 

**آینده فوتبال به تلفن‌های همراه و اپراتورهای موجود در بستر تلفن‌ها منتهی می‌شود

 

وی با اعتقاد به اینکه آینده تمام فوتبال و حتی بخش‌های دیگر کشور به تلفن‌های همراه و اپراتورهای موجود در بستر تلفن‌ها منتهی می‌شود، افزود: به‌عنوان نمونه مردم جهان از اینترنت برای بررسی اخبار مناطق مختلف کره زمین استفاده می‌کنند، به همین دلیل آینده روشنی در انتظار سامانه‌های همچون سامانه هواداری و دیگر سامانه‌ها و اپراتورهای نسب شده در بستر تلفن است.

 

درودگر درآمدزایی از طریق سامانه‌های هواداری را فرصت خوبی برای درآمدزایی در ورزش دانست و نسبت به این مهم تاکید کرد.  

 

درآمدزایی از طریق سامانه‌های هواداری در کشورهای اروپایی رواج دارد.

 

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه درآمدزایی از طریق سامانه‌های هواداری در کشورهای اروپایی نیز رواج دارد؟، توضیح داد: سازوکار چنین سامانه‌هایی در کشورهای دیگر متفاوت است چراکه در کشورهای دیگر قانون کپی‌رایت و تی‌وی‌رایت وجود دارد اما این راه از درآمدزایی در کشورهای اروپایی نیز رواج دارد

دیدگاه‌ها