کد خبر : 1637512 | 27 شهریور 1398 ساعت 19:56 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب در مورد مانوئل نویر به تراشتگن

مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه آلمانی قصد دارد سال دیگر از عرصه ملی خداحافظی کند.

خبر خوب در مورد مانوئل نویر به تراشتگن

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته و بعد از طی کردن یک مصدومیت طولانی، مانوئل نویر در رقابت های جام جهانی و فصل فوتبالی اروپا دچار افت محسوسی شد و بسیاری معتقد بودند وقت آن رسیده مارک آندره تراشتگن که نمایش درخشانی در ترکیب بارسلونا داشت، جانشین وی در ترکیب تیم ملی آلمان شود.

 

اما یواخیم لوو چنین نظری نداشت و در ماه های اخیر باز هم این مانوئل نویر بوده که درون دروازه ژرمن ها قرار گرفته است. اخیرا تراشتگن علنی به این موضوع معترض شده و همین اعتراض روابط بین دو دروازه بان بزرگ آلمانی را تیره و تار ساخته است.

 

1435435

 

اما نشریه بیلد امروز مدعی شد مانوئل نویر قصد دارد سال آینده و بعد از رقابت های یورو 2020 از عرصه ملی خداحافظی کند و تراشتگن می تواند منتظر باشد تا از آن مقطع به بعد به سنگربان اول تیم ملی آلمان بدل شود.

 

مانوئل نویر که اولین بار در سال 2009 و در دیدار مقابل امارات در ترکیب تیم ملی آلمان قرار گرفت، تا به حال 90 بار برای ژرمن ها به میدان رفته و بی شک اوج درخشش او جام جهانی 2014 و فتح رقابت های برزیل با اقتدار هر چه تمام تر بوده است. البته مانوئل نویر 33 ساله هنوز قصد دارد در عرصه باشگاهی به میدان برود و اگر این تصمیم در سال آتی عملی شود، تنها مربوط به تیم ملی آلمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها