کد خبر : 1637593 | 28 شهریور 1398 ساعت 02:15 | 86.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست سنگین برابر پی اس جی

زیدان: این تیم نگرانم می کند

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید عدم جدیت و تلاش بازیکنانش برابر پی اس جی را مایه نگرانی خواند.

زیدان: این تیم نگرانم می کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال در یکی از بدترین شب های اروپایی خود در یک دهه اخیر با سه گل مغلوب پی اس جی شد تا شروعی نگران کننده در لیگ قهرمانان داشته باشد. رئال شباهت زیادی به تیم افول کرده فصل گذشته داشت و نشان داد که برای بازگشت به روزهای خوبش کار سختی پیش رو دارد.

 

 

1435550

 

 

زین الدین زیدان در پایان بازی گفت:« جدیت و سختگیری در بازی چیزی بود که در این بازی از آن به دور بودیم و در چنین سطحی از رقابت ها باعث نگرانی من می شود. همه دوئل ها را به پی اس جی باختیم و وقتی توپ را در اختیار ندارید، مشکل بتوانید در جریان بازی قرار بگیرید.

تقریبا در تمام 90 دقیقه کار خاصی انجام ندادیم و پی اس جی از ما سر بود. این باعث نگرانی است. جدیت را باید خود بازیکنان در زمین ایجاد کنند. می دانستیم که بازی برابر پی اس جی سخت است. بازی را هم خوب شروع کردیم ولی خیلی زود ضعف های مان آشکار شد. من از کمبود جدیت در بازی حرف می زنم در حالی که مشکلاتی فراتر از اینها داشتیم.»

 

زیدان ادامه داد:« دو موقعیت داشتیم و دو گل هم زدیم ولی هر دو مردود اعلام شدند. این تعداد خلق موقعیت در طول بازی بسیار اندک است. حریف بارها موقعیت گلزنی پیدا کرد. این یک شب بد برای ما بود و دیگر نباید به آن فکر کنیم. پی اس جی از هر نظر  بهتر از ما کار کرد و شایسته پیروزی بود.

فشار پی اس جی ما را سورپرایز کرد و هرگز نتوانستیم در سطح این تیم قرار بگیریم. همه بازی ها مهم هستند و حالا باید به بازی بعدی با سویا فکر کنیم. این هم یک بازی بود که در هر صورت به شکل بدی برای ما تمام شد. از حالا باید با فراموشی این شکست روی بازی های بعدی تمرکز کنیم.»

 

 

1435532

 

 

مشکل رئال:« جدیت چندانی در بازیکنان ندیدم. وقتی توپ بین شما و بازیکن حریف است، باید پای خود را برای در اختیار گرفتن توپ حرکت دهید. باید به سمت توپ بروید و برای گرفتنش تلاش کنید اما اگر این کار را انجام ندهید، نمی توانید برنده دوئل شوید. اینگونه نمی توان در یک بازی به پیروزی رسید. برای من مشکل اصلی همین قضیه بود.»

 

پی اس جی بدون ستاره های خط حمله اش:« بله؛ آنها از هر نظر بهتر از ما بودند و شایستگی پیروزی را داشتند. ما تیم ضعیف میدان بودیم و ریتم مناسبی در زمین نداشتیم و تسلیم فشار پی اس جی شدیم.»

 

 

دیدگاه‌ها