کد خبر : 1637661 | 28 شهریور 1398 ساعت 13:38 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل سخت شیری برابر بازیکن سابق فیورنتینا

مهدی شیری کار سختی در بازی با استقلال خواهد داشت؛ خصوصا این که بازیکن مقابل او هرویه میلیچ مدافع چپ سابق فیورنتینا خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، مهدی شیری پس از مصدومیت حسین ماهینی به جمع سرخ ها اضافه شد و در غیاب صادق محرمی، در ترکیب اصلی این تیم جای گرفت. او در لیگ نوزدهم نیز باتوجه به بدشانسی ماهینی در ترکیب اصلی باقی ماند اما حالا برای حفظ جایگاهش به نمایش هایی بهتر احتیاج دارد.

 

شیری که با دستور کالدرون شعاع حرکتی بسیار زیادی دارد و تا خط عرضی زمین حریف نیز پیش می‌رود، در بازی قبلی مقابل صنعت نفت اگرچه نفوذهای پرتعدادی داشت اما در امر ارسال ناموفق عمل کرد و اغلب سانترهایش خارج از محدوده مهاجمان پرسپولیس بودند.

 

او حالا دوئل سختی را پیش رو خواهد داشت. در شرایطی که حسین ماهینی احتمالا همچنان از ترکیب اصلی دور است، شیری باید مقابل هرویه میلیچ مدافع چپ استقلال قرار بگیرد و از او گذر کند. میلیچ در بازی با نفت مسجدسلیمان بازی کرد و نمایش خیلی خوبی هم نداشت اما حالا با انگیزه بالا وارد دیدار شهرآورد خواهد شد.

 

میلیچ پیش تر در تیم هایی چون اتالانتا، ناپولی و فیورنتینا بازی کرده و به همین خاطر یکی از مهره های ویژه در دربی پایتخت محسوب می‌شود.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها