کد خبر : 1637667 | 28 شهریور 1398 ساعت 14:38 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه عملکرد ناامیدکننده کورتوا درون دروازه رئال

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، در بازی دیشب تیمش مقابل پاری سن ژرمن سه گل دریافت کرد تا آمار کابوس وارش در این تیم ادامه پیدا کند.

ادامه عملکرد ناامیدکننده کورتوا درون دروازه رئال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی رئال مادرید در بازی شب گذشته خود در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با سه گل شکست خورد که کورتوا دروازه بان این تیم برای یک بازی دیگر در ثبت کلین شیت ناکام ماند.


حالا از آخرین باری که این دروازه بان بلژیکی و 27 ساله رئال موفق به ثبت کلین شیت شده است بیش از هفت ماه می گذرد. کورتوا آخرین بار، فصل گذشته و در رقابت های هفته بیست و دوم لالیگا، در بازی رئال مادرید برابر آلاوس که با پیروزی سه بر صفر کهکشانی ها همراه بود، موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده بود. کورتوا از آن زمان تا به حال پانزده بازی برای تیمش انجام داده که در هیچ کدام موفق به ثبت کلین شین نشده است. ضمن اینکه او در 4 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان، 11 گل دریافت کرده که آمار به شدت نگران کننده ای برای کهکشانی هاست.

 

1435531

 

او شب گذشته هم روی گل اول پی اس جی که از زاویه ای بسته به ثمر رساند، بی تردید مقصر بود و انتقادها از او را افزایش داد. 

این عملکرد ضعیف از سوی کورتوا باعث نارضایتی هواداران رئال مادرید از این دروازه بان بلژیکی شده است تا جایی که بسیاری از آن ها پس از مشاهده این عملکرد از کورتوا، مدیران تیمشان را به خاطر فروش کیلور ناواس کاستاریکایی مورد سرزنش قرار داده اند. دروازه بانی که پس از پیوستن به پاری سن ژرمن دو بازی برای این تیم انجام داده و در هر دو رقابت از جمله بازی دیشب مقابل تیم سابقش یعنی رئال مادرید موفق به ثبت کلین شیت شده است.

دیدگاه‌ها