کد خبر : 1637697 | 28 شهریور 1398 ساعت 17:23 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران بیایند، هجومی بازی می کنیم؛

قلعه‌نویی: به کی‌روش گفتم رفتارش قابل قبول نیست

امیر قلعه‌نویی می گوید روز آینده تیمش هجومی‌تر بازی خواهد کرد و از هواداران خواست برای حمایت از تیم به ورزشگاه بروند.

قلعه‌نویی: به کی‌روش گفتم رفتارش قابل قبول نیست

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد‌سلیمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

هر بازی برای ما فینال است


 هر بازی برای ما حکم فینال دارد تیم‌ها آنقدر به یکدیگر نزدیک هستند و نتایج نیز به گونه‌ای است که هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده است.


در بازی قبلی دو امتیاز از دست دادیم اما با یک بازی خوب در حمله و دفاع یک امتیاز گرفتیم. لیاقت بیشتری داشتیم. هم در حمله و هم در دفاع. تیم‌های جنوبی ، تیم‌های تکنیکی و هجومی هستند اما در آمار حتی یک ضربه به دروازه ما نزدند این نشان می‌دهد که ما چقدر هوشمندانه و با قدرت بازی کردیم. اگر ما از نیمی از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم حتماً سه امتیاز را می‌گرفتیم ولی خوشحالم  وقتی تیم‌ها در شهر خودشان از ما مساوی می‌گیرند خوشحالی هم می‌کنند.

 

فولاد خوشحال بود یک امتیاز از ما گرفت


این نشان می‌دهد سپاهان به جایگاه واقعی‌اش بازگشته است. فولادی‌ها همیشه خوب بوده‌اند و با برنامه بازی می‌کردند بازی با استقلال آنها را آنالیز کردیم و خوب و منطقی بازی می‌کنند. امیدواریم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم و با هدف بهبود به میدان می‌رویم.

 

برای بردن به زمین می‌رویم


تیم‌های آقای تارتار هم بسیار خوب و با برنامه هستند. بازی‌شان مقابل استقلال را آنالیز کردیم. فوتبال را خوب و منطقی‌ بازی کردند. برای اینکه شرایط‌مان بهتر از این شود با هدف برد به زمین می‌رویم.

 

هواداران بیایند هجومی بازی می‌کنیم


قلعه‌نویی با ابراز گلایه از هواداران تیمش هم بیان کرد: الان که شرایط سپاهان دو سال است که خوب شده، از تماشاگران توقع داریم از ما حمایت کنند. تیم برای آن‌هاست و من قلعه‌نویی شاید اینجا مهمان باشم. حضور آن‌ها باعث دلگرمی ما می‌شود. فردا نسبت به ۳ بازی قبلی بهتر بازی می‌کنیم و تغییراتی نسبت به بازی‌های قبلی داریم و ترکیب هجومی‌تری داریم.

 

 

حسینی می‌تواند به ما کمک کند


خوشحالم محمدرضا حسینی به ما اضافه می‌شود و حضور او می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

 

برخی مربیان انحراف فکری ایجاد می کنند


 یک چیز بدی در فوتبال ما وجود دارد. مثلا مربیان و مدیران وقتی تیم‌شان نتیجه نمی‌گیرد به طرفدارانشان انحراف فکری می‌دهند. خدا کند وقتی کارشناسی‌های بازی و داوری را می‌بینند آن‌قدر شهامت داشته باشند معذرت خواهی کنند.

 

یک نفر مأمور می‌شود فقط مسی را بزند


در رابطه با کی‌روش هم همین است. الان یک حربه‌ای به دست آورده‌اند چون از نظر فنی نمی‌توانند، با روش‌های دیگر با او مواجه می‌شوند و کارهایی می‌کنند که من امیدوارم کمیته انضباطی و اخلاق به این موضوع وارد شود. ما یک شعاری در فوتبال داریم به نام بازی جوانمردانه. فکر کنید در بازی با بارسلونا یک نفر را مامور کنند که فقط مسی را بزند. در هیچ جایی این مسائل را قبول نمی‌کنند. این کارها زیاد درست نیست.


به کی‌روش گفتم رفتارت قابل قبول نیست


البته با کی‌روش هم خودم صحبت کردم و هم به باشگاه رفته است. اگر بخواهیم فوتبال، اخلاق و فرهنگ‌مان رو به جلو باشد باید قشنگی‌های فوتبال را ببینیم. اینکه از هر طریقی امتیاز بگیریم درست نیست. باید مردانه بازی کنیم و اگر ۴ گل هم بخوریم ارزش بازی مردانه بیشتر است. متاسفانه روش‌هایی باب شده است که از روی نیمکت هم فشار می‌آورند. البته کی‌روش هم نباید این کارها را بکند. دو جلسه خودم با او صحبت کردم و گفتم این رفتارها برای ما قابل قبول نیست و تو باید حرفه‌ای رفتار کنی.کی‌روش خودش قبول کرد و گفت که باید خودم را کنترل کنم. اگر کنترل نکند جریمه می‌شود.

دیدگاه‌ها