کد خبر : 1637808 | 29 شهریور 1398 ساعت 12:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو:

اریکسن برای تاتنهام کم‌کاری نمی‌کند

بعد از مدتها شایعه درباره جدایی کریستین اریکسن از تاتنهام در تابستان جاری، پوچتینو سرمربی این تیم می‌گوید نسبت به عدم تعهد این ستاره دانمارکی نسبت به تیمش نگران نیست.

اریکسن برای تاتنهام کم‌کاری نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه سفر تاتنهام به لسترسیتی برای دیدار با این تیم در لیگ برتر انگلیس، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید نسبت به عدم تعهد کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی ناراضی تیمش نگران نیست و می‌داند او به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای با تعهد کامل برای تاتنهام بازی خواهد کرد.

 

1432706

 

اریکسن در طول تابستان با شایعات بسیاری درباره جدایی‌اش از تاتنهام و پیوستنش به باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید مواجه بود. شایعاتی که در نهایت به واقعیت تبدیل نشده و او در اسپرز ماندگار شد. بعد از آن اریکسن در دو بازی خانگی اول تاتنهام در لیگ برتر نیمکت‌نشین شد تا آینده‌اش بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. اما اریکسن در دربی لندن بین تاتنهام و آرسنال به ترکیب اسپرز برگشت و حالا پوچتینو می‌گوید نسبت به این ستاره دانمارکی تیمش نگرانی ندارد.

 

پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی با لستر گفت:" نه، من از عملکرد اریکسن راضی هستم. شاید بازی با المپیاکوس بهترین بازی او نبوده باشد ولی کل تیم ما همینطور بود. ما در آن بازی عملکرد تیمی خوبی نداشتیم".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" من از تعهد کریستین نسبت به تاتنهام راضی‌ام. او در جریان بازی زیاد می‌دود و در این چند بازی نشان داده که با جدیت و تعهد بالا کار می‌کند. برای همین نسبت به او هیچ نگرانی‌ای ندارم".

 

دیدگاه‌ها