کد خبر : 1637814 | 29 شهریور 1398 ساعت 12:25 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلم همراه تیم است

عباس عسکری: از ناراحتی خواب ندارم

عباس عسگری هافبک مصدوم نفت مسجد سلیمان می گوید از ناراحتی مصدومیت بد موقع اش شب ها خواب ندارد.

عباس عسکری: از ناراحتی خواب ندارم

به گزارش "ورزش سه"، عباس عسگری کاپیتان تیم نفت مسجد سلیمان که در دیدار با استقلال بر روی خطای مهدی قائدی رباط صلیبی پاره کرده بود باید برای تعیین روز عمل جراحی به تهران برود تا پایش را به زودی به تیغ جراحان بسپارد.


عباس عسگری در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این وضعیت گفت: آنقدر ناراحت هستم که شب ها نمی توانم درست بخوابم ، این هم قسمت ما بوده، از آقای تارتار و بقیه بازیکنان تیم ممنونم که به فکر من بودند و در این روزهای سخت کنارم بودند، امیدوار هستم که تیم موفق باشد و من بتوانم خیلی زود و بعد از دوران نقاهت به تیم محبوبم بازگردم تا بتوانم مثمرثمر باشم و محبت هایشان را جبران کنم.


وی همچنین گفت: بازی برابر استقلال انجام دادیم و می توانستیم برنده بازی باشیم اما یک امتیاز هم از این بازی بد نبود. طی چند روز آینده به تهران خواهم رفت تا آقای کیهانی برایم نوبت عمل جراحی مشخص کند و پایم را عمل کنم. درست است که اکنون با تیم اصفهان نیستم اما دلم همراه آنهاست و امیدوارم که دست پر به مسجد سلیمان بازگردند و بتوانند یک نتیجه خوب برابر تیم پر قدرت و پرمهره سپاهان به دست بیاورند. هواداران تیم ما همیشه در اصفهان تعدادشان زیاد است و مطمئنم تیم فردا تنها نخواهد بود و  میتوانیم که یک نتیجه خوب را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها