کد خبر : 1637837 | 29 شهریور 1398 ساعت 13:50 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

استیون جرارد یک روز سرمربی لیورپول خواهد شد

گلن جانسون، همبازی استیون جرارد در لیورپول و تیم ملی انگلیس به ستایش از این اسطوره انگلیسی پرداخته و می‌گوید جرارد بدون شک یک روز سرمربی لیورپول خواهد شد.

استیون جرارد یک روز سرمربی لیورپول خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد، اسطوره لیورپول و سرمربی فعلی باشگاه اسکاتلندی رنجرز یکی از دارایی‌های باارزش لیورپول به حساب می‌آید و همبازی او در دوران بازی در لیورپول و تیم ملی انگلیس، گلن جانسون می‌گوید شک ندارد جرارد یک روز به آنفیلد رفته و سرمربی مرسی‌سایدی‌ها خواهد شد.

 

1435849

 

جرارد که پرورش یافته آکادمی جوانان لیورپول بوده بعد از ورود به تیم بزرگسالان باشگاه به مدت 17 سال در این تیم بازی کرده و به یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم تبدیل شده بود. جرارد در نهایت در سال 2015 لیورپول را ترک کرد و در لس‌آنجلس گلکسی کفش‌هایش را آویخت. بعد از آن بود که جرارد راهی اسکاتلند شد تا مربی‌گری را با هدایت رنجرز تجربه کند.

 

جرارد 39ساله در دوران حضورش به عنوان مربی رنجرز به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های گلاسکو تبدیل شده ولی همچنان پیوندهای عمیقش با باشگاه لیورپول را حفظ کرده است.

 

گلن جانسون در این باره گفت:" جرارد بدون شک یک روز سرمربی لیورپول خواهد شد یا حداقل به نوعی در مدیریت باشگاه نقش خواهد داشت. جرارد بعد از ترک لیورپول مربی‌گری را آموخته و تجربه کرده و مثل لمپارد حالا آماده ایفای نقش در باشگاه خودش است".

 

1435848

 

همبازی استیون جرارد در ادامه گفت:" من شک ندارم که در آینده جرارد را روی نیمکت آنفیلد خواهیم دید. شک نکنید. نمی‌توانم زمان مشخصی برای این اتفاق بگویم ولی مطمئنم یک روز شاهدش خواهیم بود".

 

دیدگاه‌ها