کد خبر : 1637970 | 29 شهریور 1398 ساعت 20:23 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی – خانزاده؛ همچنان تسخیر ناپذیر

زوج خط دفاعی تراکتور همچنان روزهای خوبی در ترکیب این تیم پشت سر می‌گذارند و موفق شدند در پایان چهارمین بازی هم مانع از باز شدن دروازه تیم خود شوند.

سلیمی – خانزاده؛ همچنان تسخیر ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی هفته چهارم را به پایان رساند که با پیروزی برابر گل گهر سیرجان با یک گل، اکنون هشتمین امتیاز فصل نوزدهم را به دست آوردند. نکته جالب توجه اینکه این تیم طی این چهار بازی موفق شده اند دروازه تیم خود را بسته نگه دارند و اکنون تنها این رکورد توسط سپاهان در تهدید است و شاگردان قلعه نویی نیز طی سه بازی اخیر گلی دریافت نکرده‌اند.


زوج خط دفاعی تراکتور با حضور محمد خانزاده و ایمان سلیمی این روزها درخشش فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته‌اند و فوق تصور ظاهر شده‌اند. آنها که طی این دیدارها برابر نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، ذوب آهن و گل گهر قرار گرفته‌اند، 360 دقیقه رویایی را در خط دفاعی پشت سر گذاشته‌اند تا دستیابی به دروازه رشید مظاهری گلر ملی پوش و بلند پرواز این تیم نیز به حسرت مهاجمان رقیب تبدیل شود. خانزاده که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، امیدوار است با درخشش در این جمع بار دیگر شانس بازگشت به اردوی تیم ملی را از آن خود کند و ایمان سلیمی نیز که در دیدار برابر گل گهر شانس بزرگی برای گلزنی داشت، طی دومین فصل حضورش در تراکتور بار دیگر به ستاره خط دفاعی این تیم تبدیل شده است.


باید دید این زوج دفاعی در ادامه مسیر نیز موفق خواهند شد عملکرد فوق العاده خود را تکرار کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها