کد خبر : 1637997 | 29 شهریور 1398 ساعت 21:34 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: زمان بازگشت آلیسون هنوز مشخص نیست

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد وضعیت آلیسون بکر صحبت کرد.

کلوپ: زمان بازگشت آلیسون هنوز مشخص نیست


به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی و باکیفیت لیورپول در همان هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل نوریچ آسیب دید و یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در خانه چلسی، ضمن اعلام خبر بازگشت نبی کیتا به میادین، در مورد وضعیت دروازه بان برزیلی نیز توضیحاتی ارائه داد. همچنین برخی نگران احتمال مصدومیت ویرژیل فن دایک به دلیل شلوغی تقویم بازی های وی هستند، اما یورگن کلوپ مدعی شد وی چهار مدافع کلاس جهانی در اختیار دارد.

 

1428506

 

یورگن کلوپ گفت: "نبی کیتا دوباره با تیم اصلی تمرین می کند و امروز اولین جلسه حضور او در تمرینات برگزار شد. آلیسون بکر نیز پیشرفت زیادی داشته و دیروز یک جلسه تمرینی خوب با مربی دروازه بان های ما داشت. آلیسون هنوز آماده بازگشت به تمرینات تیمی نشده و ما وضعیت وی را روز به روز بررسی خواهیم کرد. هنوز برای تعیین زمان بازگشت آلیسون زود است و کادر پزشکی در این خصوص با من صحبت خواهد کرد.

 

احتمال مصدومیت ویرژیل فن دایک؟ هنوز هیچ چیز معلوم نیست و ما چهار مدافع مرکزی در اختیار داریم. گرچه گاهی اوقات آنها روی نیمکت قرار می گیرند اما بعضی مواقع به آنها نیاز پیدا می کنیم. نباید به مصدومیت قبل از وقوع آن فکر کرد و ما چهار مدافع مرکزی طراز اول در اختیار داریم."

دیدگاه‌ها