کد خبر : 1638124 | 30 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی: چمپیونزلیگ نباید وسواس فکری بارسا شود

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا و فوتبال اسپانیا می‌گوید لیگ قهرمانان اروپا نباید برای بارسا به یک وسواس فکری تبدیل شود.

ژاوی: چمپیونزلیگ نباید وسواس فکری بارسا شود

به گزارش "ورزش سه"، حذف از دو دوره قبلی لیگ قهرمانان اروپا برای هواداران بارسلونا بسیار دردناک بوده ولی ژاوی هرناندز، اسطوره این باشگاه می‌گوید لیگ قهرمانان نباید برای باشگاه سابقش به یک وسواس فکری تبدیل شود.

 

1436207

 

ژاوی در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا در این باره گفت:" من معتقدم لیگ قهرمانان نباید برای بارسا به یک وسواس فکری تبدیل شود. بارسلونایی‌ها باید چمپیونزلیگ را فقط یک چالش ببینند، یک هدف که باید برای رسیدن به آن تلاش شود ولی نه چیزی بیشتر از این".

 

اسطوره خط میانی بارسلونا در این باره گفت:" شما درباره هر چیزی حساسیت بیش از حد داشته باشید و آن را به وسواس فکری تبدیل کنید این همیشه بر ضد خود عمل کرده و به ضرر شما می‌شود".

 

ژاوی درباره استفاده والورده از بوسکتس، آرتور ملو و فرانکی دی‌یونگ در جریان تساوی اخیر بارسا و بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان، از این تصمیم سرمربی بارسا به عنوان بازگشت به سبکی یاد کرد که در دوران حضور او در خط میانی این تیم وجود داشته.

 

ژاوی در این باره گفت:" ما در بازی مقابل والنسیا شاهد عملکرد فوق‌العاده بارسلونا بودیم. ما با فشار سنگین روی حریف توپ را بدست می‌آوردیم و همه برای تیم کار می‌‌کردند. بارسا در آن بازی واقعا خوب بود. ظهور آنسو فاتی و کارلس پرز برای آکادمی بارسا علامت خوبی است. خلاصه تا اینجا اوضاع برای بارسا خوب پیش رفته البته اگر چند نتیجه ضعیف خارج از خانه را فاکتور بگیریم".

 

دیدگاه‌ها