کد خبر : 1638371 | 31 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی به دنبال انتقام‌گیری از رئال نیست

خولن لوپتگی، سرمربی سویا که تیمش امروز در لالیگا به مصاف رئال مادرید می‌رود می‌گوید به دنبال انتقام‌گیری از تیم سابق خود نیست.

لوپتگی به دنبال انتقام‌گیری از رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، خولن لوپتگی، سرمربی امروز سویا که سال گذشته عطای هدایت تیم ملی اسپانیا را به لقایش بخشید تا بتواند روی نیمکت رئال مادرید بنشیند ولی بعد از مدت کوتاهی از سانتیاگو برنابئو اخراج شد، حالا در آستانه دیدار امروز تیمش سویا با رئال می‌گوید برای بازی با تیم بزرگ مادریدی انگیزه مضاعفی ندارد و به دنبال انتقال گرفتن از رئال نیست.

 

1436549

 

لوپتگی در دوران حضور در رئال در ده بازی 14 امتیاز کسب کرده و به همین علت از این تیم اخراج شد. ولی او در دوران حضورش در سویا نتایج به مراتب بهتری کسب کرده و تیمش در حال حاضر دو امتیاز بیشتر از رئال دارد.

 

لوپتگی اما در آستانه بازی امروز تیمش با رئال گفت:" من به عنوان مربی سویا انگیزه مضاعفی برای این بازی ندارم و امیدوارم سال‌های سال با همین ذهنیت در این باشگاه مربی‌گری کنم. این بازی سه امتیاز دارد و این برای من انگیزه کافی‌ای است".

 

سرمربی سویا در ادامه گفت:" من همیشه از باشگاه‌هایی که در آنها کار کرده‌ام خاطره خوبی دارم و سعی می‌کنم همیشه مثبت بمانم. من سعی می‌کنم در کارم مسئولیت‌پذیر و جاه‌طلب باشم و بازی روز یکشنبه هم از این قاعده مستثنی نیست. شخصیت‌های اصلی هر بازی بازیکنان هستند نه مربیان".

 

دیدگاه‌ها