کد خبر : 1638376 | 31 شهریور 1398 ساعت 12:03 | 94.8K بازدید | 0 دیدگاه

همسر میلاد میداوودی:

گل میلاد به پرسپولیس بهترین خاطره زندگی ماست

در آستانه دربی اینبار به سراغ همسران استقلالی رفتیم و نظر آنها را درباره این بازی جویا شدیم.

گل میلاد به پرسپولیس بهترین خاطره زندگی ماست

به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی دیگر دو تیم استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در این گفتگو پگاه مهاجرانی، همسر میلاد میداوودی، ستاره سابق استقلال صحبت‌های جالبی درباره این بازی و خاطراتش از این بازی مطرح کرده است.

 

از زمان آشنایی با میلاد فوتبالی و استقلالی شدم

 

قطعا استقلالی هستم. زمانی که با میلاد آشنا شدم طرفدار فوتبال و تیم استقلال شدم و قبل از آن هرگز بازی ها را دنبال نمی کردم.

 

حرفه میلاد ما را از لذت زندگی محروم کرد

 

من و اقای میداوودی در سن هفده-هجده سالگی باهمدیگر ازدواج کردیم.درست در زمانی که یک زن و شوهر جوان می توانند از زندگی زناشویی خود لذت ببرند ما به دلیل حرفه میلاد از آن لذت محروم شدیم.تمامی زندگی ما به اردوهای یک ماهه و دوهفته ای تیم ملی،باشگاهی ختم میشد در کل چیزی از زندگی مشترکمان نفهمیدیم.زمانی که فوتبال بازیکنان هم تمام می شود دنبال مربیگری می روند و این داستان همچنان ادامه دارد. مثلا شب یلدا،سال تحویل یا هر مناسبت دیگری دوست داری که همسرت کنارت باشد اما نیست این موضوع برایم خیلی سخت است.هرکس که مارا می‌بیند می‌گوید: که این ها چه زندگی ایده آلی دارند خوش به حال‌شان اما واقعیت این است زندگی افراد شبیه به ما در ظاهر قشنگ است و بیشتر از زیبا بودن بیشتر دشواراست.

 

میلاد استرس قبل، بعد بازی را وارد زندگی ما نمی‌کرد

 

استرس قبل و بعد از بازی که یک موضوع طبیعی است اما میلاد تا جایی که امکان داشت سعی می کرد که این استرس را وارد زندگی مشترکمان نکند. اما زمان دربی به دلیل اینکه بازی مهم و بسیار حساسی بود بیشتر اقوام و دوستان ما به خانه ما می آمدند. پدر میلاد پرسپولیسی است، آنها همیشه باهم کری میخوانند. دخترما آمتیس از دو سالگی تحت تاثیر دربی بوده تا کل کل کند و کری بخواند.الان که 10 سال دارد زمانی که هنوز لیگ شروع نشده بود،داشت بازی ها را چک میکرد به من می گفت: مامان هفته چهارم دربی است به طرز باور نکردنی دربی برایش اهمیت دارد.

 

با برد استقلال خوشحال با باختنش ناراحت می‌شدم

 

حضور ذهن ندارم اما میلاد موفق شده دوبار در دربی گل بزند و این اتفاق یک حس فوق العاده خوب است.اما امان از روزی که بد بازی میکردند و استقلال نتیجه مطلوب را نمی‌گرفت.در کل میتوانم بگویم با برد استقلال خوشحال و با باخت آن ناراحت میشدم.

 

1118782

 

با همسر حسین ماهینی و محسن بنگر صمیمی هستم

 

با خانم محسن بنگر،حسین ماهینی خیلی ارتباط خوبی دارم.آنها پرسپولیسی من هم استقلالی بودم بعضی وقت ها باهمدیگر به شوخی هم کری می‌خواندیم و دیدن دربی در کنار آنها خیلی قشنگ بود.

 

امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

 

اززمان شروع لیگ نوزدهم اصلا بازی ها را دنبال نکردم و در جریان شرایط استقلال نیستم.اماهمیشه ازصمیم قلبم برای تمامی بازیکنان آرزوی موفقیت میکنم.امیدوارم  که استقلال برنده دربی باشد و آنقدرنتایج خوبی کسب کند که امسال قهرمان لیگ برتر شود.

 

چون آمیتیس نتوانست به ورزشگاه برود یک هفته مریض بود

 

زمانی که میلاد درالاهلی امارات بازی میکرد برای تماشای تمامی بازی ها به استادیوم میرفتم. دیدن فوتبال از نزدیک خیلی لذت بخش تراز دیدن آن از تلویزیون است.متاسفانه در کشور ما این اجازه وجود ندارد و هنوز دلیل آن را هم نمیدانم.زمانی که کسی به یک ورزش علاقه دارد بدون شک دوست دارد مسابقات را از نزدیک تماشا کند و لذت ببرد.با وجود اینکه همیشه کشورهای عربی را متعصب معرفی کردند اما حالا داریم می‌بینیم که آنها اجازه هایی را داشتند که ما هنوز نداریم.خودم به شدت با قانون عدم حضور زنان در استادیوم مخالفم و دوست دارم که زن ها بتوانند برای تماشای بازی ها به استادیوم بروند.دختربزرگم که الان 10 ساله است زمانی که قصد داشت برای دیدن دربی به ورزشگاه برود به او اجازه ورود ندادند چون آمیتیس اجازه ورود به استادیوم را پیدا نکرد یک هفته مریض شده بود و به من گفت: مامان میخواهم ایران را ترک کنم،چون نمیتوانم برای دیدن بازی پدرم به ورزشگاه بروم.امیدوارم که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود و زنان هم بتوانند از این حق طبیعی خود استفاده کنند.

دیدگاه‌ها