کد خبر : 1638389 | 31 شهریور 1398 ساعت 12:51 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب و باورنکردنی

کسی دوست ندارد مربی تیم ملی بانوان شود!

زمان زیادی تا آغاز بازی‌های قهرمانی فوتسال خانم‌های آسیا نمانده است و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هنوز سرمربی ندارد!

کسی دوست ندارد مربی تیم ملی بانوان شود!

به گزارش "ورزش سه"، در دوره قبل بازی‌ها ایران با مربیگری شهرزاد مظفر قهرمان شده بود و برای دومین‌بار بود که به عنوان تیم نخست به روی سکو می‌رفت. پاداش 20 میلیون تومانی قهرمانی دراین بازی‌ها در حالی که دوره بعدی آن در حال آغاز شدن است هنوز پرداخت نشده! لیلا صوفی‌زاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در این باره می‌گوید: « دریافت نکردن پاداش توسط تیم ملی فوتسال بانوان به شرایط اقتصادی کشور مرتبط بوده است!»

 

اما چرا سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب نمی‌شود؟ لیلا صوفی‌زاده در خصوص تاخیر به وجود آمده می‌گوید:« پیشنهاد کمیته بانوان بعد از بازگشت از مسابقات روسیه به کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ارائه شد اما با تغییراتی که در فدراسیون فوتسال پیش آمد این موضوع به تاخیر افتاد. گزینه‌های سرمربیگری این تیم از سوی کمیته بانوان به کمیته فنی فوتسال پیشنهاد شدند و منتظر تشکیل جلسه و تصویب کادر برای هدایت این تیم از طریق سرمربی خانم هستیم. در صورت تشخیص ضرورت حضور مدیر فنی از گزینه‌های مورد نظر و مطرح که از طرف کمیته فنی و بانوان پیشنهاد می‌شوند از مشاوری که بتواند به بانوان تجربیات و دانش خود را منتقل کند، بهره خواهیم گرفت.»

 

اما علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگویی که با فارس داشت واقعیتی را در این باره افشاء کرد. اینکه کمتر مربی خانمی حاضر است هدایت تیم ملی فوتسال بانوان را برعهده بگیرد. او در این‌باره می‌گوید: « سه نفر را معرفی کردیم، دو نفر گفتند نمی‌توانیم بیاییم چون تیم ملی از نظر اقتصادی چیزی ندارد و درگیر باشگاه هستیم، یک نفر هم از شهرستان آمد جلسه هم برگزار شد اما در نهایت گفت مشکل خانوادگی دارد و نمی‌‌آید. زمانی که از روسیه آمدیم چند جلسه برگزار کردیم من حتی 33 بازیکن زیر 20 سال انتخاب کردم اما برنامه‌ها اجرایی نشد. حالا هم لیگ شروع شده و ما بهترین بازیکنان را داریم اما حیف می‌شود که نمی‌توانیم این بازی‌ها را ببینیم نزدیک مسابقه هم ناگهانی تیم را تشکیل می‌دهیم و قدیمی‌ها را می‌آوریم. من می‌خواهم هم از بازیکنان قدیمی و هم جدید در اردو باشند تا هر کسی که بهتر است انتخاب شود.»

دیدگاه‌ها