کد خبر : 1638592 | 01 مهر 1398 ساعت 10:00 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی و تکذیب رابطه پرتنش با لیونل مسی

مائورو ایکاردی، شایعات درباره اختلاف بین او و لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین را تکذیب کرده و می‌گوید بین او و مسی رابطه خوبی برقرار است. ایکاردی مسی را بهترین بازیکن دنیا معرفی می‌کند.

ایکاردی و تکذیب رابطه پرتنش با لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی که اخیرا به پاری سن ژرمن منتقل شده شایعات مطرح شده درباره اینکه اختلاف بین او و لیونل مسی باعث شده فعالیت او در تیم ملی آرژانتین در سایه قرار بگیرد و اینکه ازدواج او با وندا نارا عامل این اختلاف بوده را تکذیب کرد و گفت بین او و مسی رابطه‌ای خوب برقرار است.

 

این شایعات تا جایی پیش رفت که نشریه فرانسوی اکیپ این هفته ادعا کرد مسی از همبازی‌های آرژانتینی‌اش در آلبی‌سلسته، آنخل دی‌ماریا و لئوناردو پاردس خواسته که با ورود ایکاردی به پارک دو پرنس به او کم‌محلی کنند و به همین علت بوده که ایکاردی با استقبالی سرد قدم به پاری سن ژرمن گذاشته است.

 

1436865

 

اما ایکاردی این شایعات را به شدت تکذیب کرده و می‌گوید بین او و مسی هیچ اختلافی وجود ندارد. ایکاردی در این باره گفت:" من سالها پیش مسی را در بارسلونا می‌شناختم. ولی جلوی حرف زدن مردم را نمی‌شود گرفت. من به این داستانها اعتقادی ندارم. من توانستم مسی را از نزدیک ببینم. او بهترین بازیکن دنیا است و من برای او ارزش خیلی زیادی قائلم".

 

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" کسانی که من را می‌شناسند با اخلاقم آشنا هستند. این تنها چیزی است که اهمیت دارد. از آن زمان و شایعاتی که درباره زندگی شخصی من درست کردند هفت سال گذشته است".

 

دیدگاه‌ها