کد خبر : 1638689 | 01 مهر 1398 ساعت 16:38 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن:

ترجیح می‌دهم مسی برنده جایزه بست شود

مارک آندره تراشتگن،دروازه بان آلمانی بارسلونا، در مصاحبه‌ای با سایت رسمی این باشگاه به صحبت پیرامون حضورش بین سه دروازه‌بان برتر سال و برنده جایزه دبست پرداخت.

ترجیح می‌دهم مسی برنده جایزه بست شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده است و نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند. با این وجود تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی این تیم، عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان بارسلونا طی هفته‌های اخیر داشته است. تراشتگن فصل قبل نیز عملکردی فوق‌العاده داشت و همین موضوع نیز باعث شد نام او در فهرست سه دروازه‌بان برتر سال که توسط فیفا اعلام شد به چشم بخورد.


در همین رابطه امروز سایت رسمی باشگاه بارسلونا به مصاحبه‌ با این دروازه بان آلمانی خود پرداخت.


تراشتگن ابتدا به صحبت پیرامون حضورش در جمع سه دروازه‌‌بان برتر سال پرداخت و گفت:" حضور در میان سه نامزد نهایی برای من یک افتخار محسوب می‌شود. این موضوع به این معناست که من فصل گذشته عملکرد خوبی داشته‌ام. به نظر من این موضوع که یک دروازه‌بان به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود چیز عجیبی نیست. البته که برای رخ دادن این اتفاق یک دروازه‌بان باید عملکردی فوق‌العاده از خود به جای بگذارد."

 

1433714

 


او همچنین در مورد نامزدهای بهترین بازیکن سال عنوان کرد:"این که بگویم چه کسی برنده این جایزه می‌شود بسیار سخت و پیچیده است. دوست ندارم مجبور به انتخاب شوم اما ترجیحم این است که مسی برنده این جایزه شود."


مراسم بهترین‌های فیفا امشب برگزار می‌شود و مسی، رونالدو و فن‌دایک نامزدهای کسب عنوان دبست هستند.

دیدگاه‌ها