کد خبر : 1638772 | 02 مهر 1398 ساعت 00:29 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

عابدزاده پنالتی گرفت، ماریتیمو مساوی کرد

دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو در شب تساوی تیمش برابر براگا موفق به گرفتن پنالتی شد.

عابدزاده پنالتی گرفت، ماریتیمو مساوی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که امیر عابدزاده را برای نخستین بار در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف براگا رده شانزدهمی رفت.

 

نیمه اول با برتری یک بر صفر ماریتیمو پایان یافت، اما در دقیقه ۵۴ براگا صاحب یک ضربه پنالتی شد که شوت محکم و دقیق پائولینهو را عابدزاده با شیرجه عالی به سمت راست دروازه مهار کرد تا دروازه تیمش را همچنان بسته نگه دارد.

 

اما حفظ تک گل ماریتیمو خیلی ادامه نداشت و  در دقیقه ۵۷ با گل به خودی روبن، دروازه عابدزاده باز شد و بازی با تساوی یک بر یک جریان یافت.

 

در دقیقه ۷۰ بامبوک روی توپ ارسالی از جناح راست زمین گل دوم ماریتیمو را به ثمر رساند، اما دوباره بازی به تساوی کشیده شد و در دقیقه ۷۸ پائولینیو که یک پنالتی هدر داده بود، با ضربه سر عابدزاده را ناکام گذاشت تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ پایان پیدا کند.

 

یاران عابدزاده بعد از یک تساوی، یک پیروزی و سه شکست در پنج هفته ابتدایی، مقابل براگا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا ۵ امتیازی شوند و در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال بمانند.

دیدگاه‌ها