کد خبر : 1638832 | 02 مهر 1398 ساعت 12:15 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر چهره امید؛ اتفاقی که در راه است

فرهاد مجیدی به زودی لیست تیم امید را برای برپایی اردوی مهر ماه اعلام خواهد کرد.

تغییر چهره امید؛ اتفاقی که در راه است

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال که در ماه‌های اخیر در تدارک بازی دوستانه برای تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امیدها موفق عمل کرده، سخت مشغول مذاکره است تا برای اردوی مهر ماه یک بازی دوستانه با تیم‌های عربی را برای شاگردان فرهاد مجیدی تدارک ببیند. هر چند انجام این کار سخت است به این خاطر که 16 تیم شرکت‌کننده در دور نهایی بازی‌ها منتظر هستند تا در روزهای آینده قرعه‌کشی بازی‌ها انجام شود و بعد از شناخت حریفان خود برای تدارک بازی دوستانه برنامه‌ریزی کنند.

 

اما به نظر می‌رسد لیست جدید تیم امید با تغییرات جالبی همراه باشد. بعد از شکست تیم امید در برابر ازبکستان، فرهاد مجیدی برای ایجاد تغییر در لیستی که در اختیار دارد بازی‌های متعددی از لیگ برتر را به تماشا نشسته است و این روند هم چنان ادامه خواهد داشت تا او به ترکیب بهتری برای هماهنگ کردن یک تیم قوی برسد. به‌طوری‌که در هفته جاری هم برای تماشای بازی سایپا در برابر تراکتور و استقلال در برابر ذوب‌آهن برنامه‌ریزی کرده است.

 

گفتنی است جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی عملکرد تیم امید بنا به گفته مهدی تاج برگزار شد اما خبری از این جلسه به بیرون درز پیدا نکرده است. هر چند به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال موافق ادامه حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم امید است و این مربی به همین بهانه در حال برنامه‌ریزی برای روزهای آتی تیم امید است. کمیته فنی البته در آخرین اقدام مانع از حضور مربی خارجی در کادر فنی تیم امید شد.

 

تیم امید برای صعود به المپیک 2020 توکیو در حال برنامه‌ریزی است و در همین راستا در بهمن ماه در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 16 تیم در تایلند شرکت خواهد کرد. سه تیم به همراه ژاپن میزبان بازی‌ها به المپیک 2020 توکیو صعود خواهند کرد.

 

خبرنگار: حسام الدین فتحعلیان

دیدگاه‌ها