کد خبر : 1638889 | 02 مهر 1398 ساعت 15:35 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدی: یگان ویژه ورزشگاه فولاشهر را تایید کرد؛

مکان بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن تغییر نمی‌کند

در شرایطی که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر محل میزبانی باشگاه ذوب‌آهن از استقلال ایجاد شده بود، سخنگوی باشگاه می‌گوید همه چیز برای انجام بازی در فولادشهر مهیا و تاییده شده است.

مکان بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن تغییر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز اخباری مبنی بر اینکه ورزشگاه فولادشهر به دلیل عدم نصب گیت‌های الکترونیکی ایستاده، عدم شماره‌گذاری صندلی‌ها و همین‌طور خطرناک بودن سکوهای قسمت جنوبی، نمی‌تواند از استقلال در ورزشگاه خانگی اش میزبانی کند، منتشر شده است.


با این حال احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با این اخبار و اینکه گفته می‌شود، شورای تامین شهرستان لنجان اصفهان به استانداری اصفهان نامه زده تا بازی در مکانی دیگر برگزار شود، اینگونه واکنش نشان داد: «من هم به صورت شفاهی این اخبار را شنیده‌ام. ولی همین چند دقیقه پیش مدیرعامل باشگاه به همراه یگان ویژه از استادیوم فولادشهر بازدید کردند و بازی در فولاشهر برگزار خواهد شد.»


او در مورد سکوهای جنوبی ورزشگاه که هنوز به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار نگرفته، توضیح داد: «در آن قسمت هیچ هواداری نخواهد نشست و با حفاظ جداسازی خواهد شد. این قسمت از ورزشگاه ولی به زودی و تا پایان مهرماه کامل می‌شود.»


سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مورد بازی دو تیم ذوب‌آهن و استقلال که روز پنج شنبه از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد، گفت: «امیدوارم یک بازی خوب باشد. ما بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و مطئنیم می‌توانیم نتیجه خوبی از این دیدار کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها