کد خبر : 1639038 | 03 مهر 1398 ساعت 10:58 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

فقط من و آقا کریم بازیکنان را جدا کردیم؛

خلیلی: استقلال داوری را تحت الشعاع قرار داد

محسن خلیلی می‌گوید جالب است که نیمکت استقلال تلاش برای کاهش تنش ها انجام نمی‌داد و من به همراه آقا کریم این کار را می‌کردیم.

خلیلی: استقلال داوری را تحت الشعاع قرار داد

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی پیشکسوت تیم پرسپولیس که اکنون در پست سرپرست تیم فعالیت دارد، در گفتگو با خبرنگار ما راجع به بازی پیش روی قرمزها مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی سپاهان هر ساله حساسیت زیادی دارد و سپاهان یکی از تیم هایی است که هواداران همیشه بازی های زیبایی را در مقابل این تیم شاهد می‌شوند. این بازی حواشی زیادی را فصل پیش به وجود آورد و امیدواریم این بار تمهیدات امنیتی خوبی باشد تا ناهماهنگی های قبلی پیش نیاید.

 

سرپرست تیم پرسپولیس راجع به روحیه بازیکنان پیش از این بازی حساس گفت: بچه ها روحیه بسیار خوبی دارند، برد بزرگی مقابل استقلال به دست آوردیم و وضعیت تیم از لحاظ روحی و روانی عالی است. همانطور که مدیرعامل محترم باشگاه محمدحسن انصاری فرد هم گفتند، کسانی که بخواهند حاشیه سازی کنند و باعث شوند داوری و احکام کمیته انضباطی تحت الشعاع آن ها قرار بگیرد، مسلما ما ساکت نمی‌شویم و از حق پرسپولیس دفاع می‌کنیم.

 

او درباره احکام کمیته انضباطی توضیح داد: ما گله‌مندی‌مان را از کمیته انضباطی کردیم و گفتیم که یک مقدار باید مهربان تر باشد. این جالب نیست که فقط پرسپولیس مورد سخت گیری کمیته انضباطی قرار بگیرد.

 

وی افزود: اتفاقات بازی با استقلال، اتفاقاتی بودند که اگر هواداران ما انجام می‌دادند، چندین جلسه محروم می‌شدند. اگر قرار بود احضار و محرومیتی باشد، باید برای استقلالی ها می‌بود. بازیکنان ما که کمال همکاری را کردند، باید به بازیکنان ما حق بدهیم چون از اول بازیکنان ما را می‌زدند؛ با تکل، ضربه به سر و با سنگ از سوی هواداران. همین باعث شد تا بازیکنان ما عصبانی شوند.

 

محسن خلیلی درباره حضور هواداران نیز اظهار داشت: ما انتظار داریم هواداران مثل همیشه ما را یاری کنند و کنار ما باشند چون با آن ها ما می‌توانیم موفق باشیم و این فصل هم قهرمان باشیم.

 

خلیلی راجع به اهمیت امتیاز بازی با سپاهان گفت: همه بازی‌ها برای ما ارزشمند است و کادرفنی برای تک تک امتیازات برنامه ریزی کرده و هواداران پرسپولیس خیالشان راحت باشد که ما برای هر بازی با انرژی بسیار زیاد وارد زمین خواهیم شد.

 

سرپرست سرخ ها درباره صحنه درگیری بازیکنان و حضور او و کریم باقری برای کم کردن تنش عنوان کرد: به هر حال وقتی شما دربی را تماشا می‌کنید شاهد حواشی هم خواهید بود. ما به عنوان مسئول تیم وظیفه داریم در کنار بازیکنان باشیم و از ایجاد تنش جلوگیری کنیم. من هم در آن صحنه به همراه آقا کریم وارد شدیم و من بازیکنان استقلال را از بازیکنان خودمان جدا می‌کردم و آقا کریم هم بازیکنان پرسپولیس را به زمین خودمان هدایت می‌کرد. جالب این بود که استقلالی ها تمایلی برای آرام کردن بازیکنان و تنش به وجود آمده نداشتند و فقط من و آقا کریم تلاش می‌کردیم تا بازی آرام شود.

 

خلیلی در پایان با اشاره به پنالتی تیم استقلال عنوان کرد: آنطور که کالدرون هم در نشست مطبوعاتی گفت، استقلالی ها در این چند هفته خیلی اعتراض کردند و خیلی فشار آوردند و همان باعث شد تا داوری را تحت الشعاع قرار بدهند.

دیدگاه‌ها